לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלה מרחובסקי

אלה מרחובסקי

אלה מרחובסקי

פסיכולוגית רפואית בהרצליה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-151324

פסיכולוגית רפואית מומחית. מטפלת במבוגרים בגישה פסיכודינמית בקליניקה פרטית בהרצליה. עובדת עם מתמודדים עם מצב רפואי ועם בני משפחותיהם בכל שלבי ההתמודדות והצורך, וכן עם מתמודדים עם דיכאון, חרדה, זוגיות, מיניות,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אלה מרחובסקי

אלה מרחובסקי השיבה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות אלה מרחובסקי

פסיכולוגית רפואית מומחית. מטפלת במבוגרים בגישה פסיכודינמית בקליניקה פרטית בהרצליה.

עובדת עם מתמודדים עם מצב רפואי ועם בני משפחותיהם בכל שלבי ההתמודדות והצורך, וכן עם מתמודדים עם דיכאון, חרדה, זוגיות, מיניות, עבודה, אובדן, טראומה ועוד. גם העבודה עם צוותים רפואיים קרובה לליבי - בטיפול פרטני ממוקד או ממושך, סביב התמודדות עם שחיקה, דחק ועוד.

בתפיסתי, כמעט תמיד אפשר להרוויח מטיפול ולהיעזר בו - כשנמצאים במשבר או בצומת משמעותי, כשמחפשים להכיר את עצמנו ואפילו כש"סתם" חיים וחווים את החיים עצמם. למעשה, אני מסוקרנת ואוהבת לטפל במה שמעסיק את האדם הבוגר, במה שהוא חווה ובמה שמטריד אותו ומכאיב לו - בגוף, בנפש או בחיבור ביניהם.

 בעיניי, הגוף והנפש מספרים לנו את הסיפור שלנו באופנים משלימים, בשפות שונות ולעתים בקצב שונה. לכן, המפגש בין הגוף לנפש הוא עמוק ומורכב, אפילו מסתורי. אני מאמינה בהבנת הסימפטום הגופני לעומק, לרבות הסמליות שבו ומה שהוא מלמד אותנו על הדינמיקה הנפשית שלנו. להבין ולעבד את המחלה, את הגוף ואת הסימפטומים הרגשיים על רקע סיפור חיינו - יאפשרו לנו לאט לאט להכיר את עצמנו ולהגיע להקלה ולרווחה נפשית.

רקע:

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה רפואית.

פרקטיקום והתמחות בבית-החולים קפלן ברחובות ביחידות אונקולוגיה, גסטרו, עור, נשים, לב ובריאטריה. 

בנוסף, לימדתי את יסודות הפסיכולוגיה בתכנית להסבת אקדמאים לסיעוד.

פרטי יצירת קשר:

ella.markhovski@gmail.com

0508766159

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלה מרחובסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלה מרחובסקי ובאחריותו/ה.