לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דפנה רובנר

דפנה רובנר

דפנה רובנר

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-45
מורשה לעסוק בהיפנוזה מאומתת
מספר רשיון: 33842

אודות דפנה רובנר בקצרה:

דפנה רובנר, פסיכולוגית חינוכית מדריכה (M.A.), פסיכואנליטיקאית בחברה הישראלית לפסיכולוגיה אנליטית (יונג) ובחברה הבינלאומית לפסיכולוגיה אנליטית ( IAAP). בעלת רישיון לטיפול בהיפנוזה. רקע פסיכולוגית בעלת ותק של למעלה...

פניה אל דפנה רובנר

אודות דפנה רובנר

דפנה רובנר, פסיכולוגית חינוכית מדריכה (M.A.), פסיכואנליטיקאית בחברה הישראלית לפסיכולוגיה אנליטית (יונג) ובחברה הבינלאומית לפסיכולוגיה אנליטית ( IAAP). בעלת רישיון לטיפול בהיפנוזה.

רקע

פסיכולוגית בעלת ותק של למעלה משלושים וחמש שנים. במקביל לניהול קליניקה פרטית עבדה כעשר שנים כפסיכולוגית הבכירה במחלקה לאונקולוגית ילדים בביה"ח הדסה עין כרם, שבע שנים כחברה בוועדת ערעורים עליונה להתאמות ליקויי למידה של משרד החינוך וכחמש עשרה שנים בשירות הפסיכולוגי. דפנה עברה הכשרות נוספות רבות בארץ ובעולם ובכללן טיפול בארגז החול וקבלת רישיון ישראלי לטיפול באמצעות היפנוזה.

דפנה מטפלת בשיטת פסיכואנליזה יונגיאנית. הטיפול הוא בעיקרו מסע משותף של שני אנשים: המטפל והמטופל, שבמהלכו מנסים לשמוע את קולו המכוון של התת מודע. הטיפול היונגיאני מאפשר למטופל להכיר את עצמו ואת הכוחות הפועלים בו.

דפנה בעלת רישיון לעסוק בהיפנוזה, שהוא מצב שונה של מודעות בו מתאפשרת לאדם להתחבר לזיכרונות ולהפעיל יכולות אשר נמצאות לרוב בחלקים לא מודעים של הגוף והנפש. היפנוזה היא מצב של ריכוז גבוה המאפשר חיזוק הזיכרון. רוב האנשים יכולים להיכנס לטרנס היפנוטי לטובת מטרה שחשובה עבורם. לדוגמא: התגברות על חרדות (חרדות טיסה, חרדת בחינות לתלמידים וסטודנטים), שיפור שנת הלילה והתמודדות עם כאב.

כפסיכולוגית בכירה במחלקה לאונקולוגית ילדים, דפנה רכשה ניסיון עשיר בטיפול זוגי להורים, וטיפול בארגז חול ובהיפנוזה לילדים. הטיפולים תרמו לשיפור ההתמודדות עם המציאות הקשה של ילד חולה.

שירותים מוצעים:

פסיכותרפיה לילדים, נוער ומבוגרים

התערבות במשבר (אבדן, התמודדות עם מחלה מתמשכת)

טיפול נקודתי בבעיה אקוטית (חרדת בחינות, בעיות שינה, טראומה)

טיפול בהיפנוזה

הדרכת הורים

הדרכה לפסיכולוגים בפסיכותרפיה ודיאגנוסטיקה.

הטיפול מתבצע בקליניקה בירושלים וכן בתל אביב.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דפנה רובנר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דפנה רובנר ובאחריותו/ה.