לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אליעד יגדל

אליעד יגדל

אליעד יגדל

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35347

עו"ס בעל תואר שני עם התמחות בטראומה ומטפל ב- EMDR. במשך שנותיי כמטפל פגשתי מגוון רחב של אוכלוסיות מרקע של טראומות, פסיכוזה, התמכרויות, התמודדות עם שכול ואובדן ועוד. לאורך הדרך רכשתי כלים טיפוליים מתחומים שונים,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אליעד יגדל

אודות אליעד יגדל

עו"ס בעל תואר שני עם התמחות בטראומה ומטפל ב- EMDR. במשך שנותיי כמטפל פגשתי מגוון רחב של אוכלוסיות מרקע של טראומות, פסיכוזה, התמכרויות, התמודדות עם שכול ואובדן ועוד. לאורך הדרך רכשתי כלים טיפוליים מתחומים שונים, וכיום אני מטפל בגישה אינטגרטיבית המאפשרת להתאים את התהליך הייחודי לכל אדם המעוניין בשינוי. אני מאמין באמת של האדם היושב איתי, ונכון להיות נוכח במסע החיים האישי של כל אחד ואחת.

עו"ס התמכרויות ורשות שיקום האסיר ביחידה להתמכרויות - טירת הכרמל.

 

כיום, עו"ס בבית חולים "מזור" במרפאת "מעקב" בתוכנית "נויגייט" אשר מלווה אנשים מעל גיל 18 שחוו התקף פסיכוטי ראשון בחייהם.בנוסף, מטפל במרפאת טראומה של בית חולים "מזור" אשר נותנת מענה לאנשים אשר מתמודדים עם טראומה במסגרת שירותם הצבאי והופנו על ידי משרד הביטחון.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אליעד יגדל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אליעד יגדל ובאחריותו/ה.