לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תום דים

תום דים

תום דים

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-177053

שמי תום דים ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. אני מטפל במבוגרים בקליניקה בבית הכרם, בירושלים, באופן פרטי. זאת, במקביל להתמחותי במסגרת הציבורית. בסיס הטיפול אותו אני מציע הוא פסיכודינאמי, כזה השואף ליצור מרחב... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל תום דים

אודות תום דים

שמי תום דים ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. אני מטפל במבוגרים בקליניקה בבית הכרם, בירושלים, באופן פרטי. זאת, במקביל להתמחותי במסגרת הציבורית. בסיס הטיפול אותו אני מציע הוא פסיכודינאמי, כזה השואף ליצור מרחב מיטיב, בטוח ורגיש לצרכים הרגשיים והנפשיים שלך. אני גם משלב כלים מגישות התנהגויות-קוגניטיביות (CBT) ע"פ הצורך. אני בעל ניסיון בליווי אנשים המתמודדים עם מצוקה רגשית (בדידות, תקיעות, חרדה, דיכאון, אבל...), קשיי הסתגלות ותפקוד, מצבי משבר נקודתיים, דילמות הקשורות לזהות אישית ולקבלת החלטות, סוגיות של קשרים משפחתיים, זוגיים וחברתיים וטראומה נפשית.

אני מכיר בכך שפנייה לטיפול יכולה לפעמים להיות מלווה בחוסר וודאות ובחשש ובגלל זה אפרט עוד קצת על תהליך הכניסה לטיפול ועל הטיפול עצמו בתקווה שזה קצת יקל על החוויה. תחילה, נקיים שיחה טלפונית בה אשמע קצת על הסיבות שמביאות אותך לטיפול ואתן לך עוד פרטים עליו. במידה ובשיחה הטלפונית נחליט יחד שממשיכים הלאה, נתחיל בתהליך היכרות פרונטלי. התהליך יארך פגישה אחת או יותר ובמסגרתו אלמד להכיר לעומק את סיפור חייך ואת הסיבות שבגללן פנית לטיפול. בסופו של התהליך נבחר במשותף אם להתחיל בטיפול עצמו. במידה ויוחלט שלא, אמליץ לך על מסגרת טיפולית מתאימה אחרת ע"פ שיקול דעתי המקצועי. לרוב, הטיפול עצמו מתקיים על בסיס שבועי, ביום ובשעה קבועים, במשך כ-50 דקות.

במידה והיית רוצה לשמוע עוד או לחשוב ביחד אם הטיפול יכול להתאים לך, מוזמנ.ת להתקשר או לשלוח הודעת ווטסאפ למספר: 052-5520709
לחלופין, ניתן לשלוח מייל לכתובת: tomdym90@gmail.com 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תום דים, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תום דים ובאחריותו/ה.