לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדי ברק

עדי ברק

עדי ברק

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-174362

אני עדי ברק, פסיכולוגית בהתמחות קלינית (מ.ר. 27-174362) ומטפלת בביופידבק בקליניקה פרטית. מאמינה שא.נשים מגיעים לטיפול בכל מיני שלבים בחיים ומכל מיני סיבות, אחרי שהם.ן כבר עשו כל דבר כדי להצליח להתמודד לבד, ועדיין... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עדי ברק

אודות עדי ברק

אני עדי ברק, פסיכולוגית בהתמחות קלינית (מ.ר. 27-174362) ומטפלת בביופידבק בקליניקה פרטית. מאמינה שא.נשים מגיעים לטיפול בכל מיני שלבים בחיים ומכל מיני סיבות, אחרי שהם.ן כבר עשו כל דבר כדי להצליח להתמודד לבד, ועדיין משהו לא עובד. לעיתים, הגוף כבר מתקיף אותנו, או שאיננו מזהים את עצמנו, משהו קורה כך שאנו מתעוררים ומבינים את הצורך להתחיל להסתכל פנימה.

במרחב הטיפולי ניתן לטפל במכאובים, בקשיים ולתת מקום ללבטים של הנפש. בין היתר אני מתמחה בטיפול סביב סוגיות של בביטחון ודימוי עצמי, כעסים וויסות רגשי, דכאון ושינויי מצבי רוח, חרדה ופוביות, הפרעות אכילה, הפרעות קשב וריכוז, כאבים. בטיפול אנו עובדים יחד כדי לפתור קונפליקטים, להקל על מתח ולחץ, לצלוח משברי חיים ולהניע תהליכי שינוי בכדי להתפתח ברמה האישית ולהגיע למימוש עצמי. 

אני עובדת בשיטה אינטגרטיבית תוך שילוב חשיבה דינאמית עם טכניקות טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), קבלה ומחויבות (ACT) ומיינדפולנס. סוגי הטיפול שאני מציעה- טיפול בילדים, טיפול במתבגרים, הדרכות הורים, טיפול בהורות, טיפול במתבגרים. 

בעזרת מרחב הולם בטיפול אפשר ללמוד על הקשיים והמורכבויות הספציפיות עימם כל אחד.ת מתמודד.ת וכיצד המחשבות, הרגשות וההתנהגויות משפיעות על מצבי הרוח. המחשבה המשותפת עוזרת ללמוד איך לקחת שליטה על החיים ולהגיב במצבים מאתגרים עם כישורי התמודדות בריאים. כפי שאני רואה זאת, יחסים בין מטפל.ת למטופל.ת מבוססים על הקשבה, ללא שיפוטיות, הבנה וביטחון, כשהתהליך הטיפולי הוא משותף. 

את הכשרתי רכשתי בין היתר ביחידה לפסיכיאטריה לילד ולמתבגר בבית החולים איכילוב, מרכז הסמכות החדשה- הקליניקה לטיפול משפחתי במרכז שניידר לרפואת ילדים, המחלקה הפסיכוסומטית לטיפול בהפרעות אכילה לילדים ונוער בבית חולים שיבא תל השומר, קליניקה טיפולית בית הספר לפסיכולוגיה באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי), מרפאה פסיכיאטרית של הילד והמתבגר בבית חולים שיבא תל השומר, מרפאה לבריאות הנפש בקופת חולים מאוחדת.

אשמח להוות כתובת מקצועית, קשובה ובטוחה. לשאלות ולבטים נוספים בנוגע לתחילת טיפול ניתן לפנות דרך האתר:  adibarak-psy.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדי ברק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדי ברק ובאחריותו/ה.