לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לימור פרנקו

לימור פרנקו

לימור פרנקו

עו'ס קלינית (M.S.W),מטפלת רגשית בילדים ומדריכת הורים

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35355

  מטפלת בילדים ונוער (בגילאי 6 ומעלה) עם קשיים רגשיים, חברתיים והתנהגותיים ומדריכת הורים בקליניקה פרטית בגני תקווה.  את התואר הראשון בעבודה סוציאלית (B.S.W) למדתי באוניברסיטה העיברית בירושלים ואת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לימור פרנקו

אודות לימור פרנקו

 

מטפלת בילדים ונוער (בגילאי 6 ומעלה) עם קשיים רגשיים, חברתיים והתנהגותיים ומדריכת הורים בקליניקה פרטית בגני תקווה. 

את התואר הראשון בעבודה סוציאלית (B.S.W) למדתי באוניברסיטה העיברית בירושלים ואת התואר השני בעבודה סוציאלית קלינית (M.S.W) למדתי באוניברסיטת ישיבה בניו יורק. במהלך השנים עברתי התמחויות שונות בתחום ההורות כגון הסמכה בטיפול דיאדי במכון תל"ם והכשרה בהדרכת הורים במכון אדלר. כמו כן, עברתי הכשרות רבות ומגווונות גם בתחום הטיפול בילדים כגון הכשרות ייעודיות בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי לילדים לטיפול בחרדות, קשיים חברתיים, קשיי ויסות , אימון ילדים עם הפרעות קשב, טיפול התנהגותי, מיינדפולנס ועוד.

בנוסף להכשרות, במשך למעלה מ 20 שנה עבדתי עם הורים, ילדים ונוער במסגרות שונות ובתפקידים שונים ומגוונים. כגון, מכון להתפתחות הילד, ביה"ס לנוער בסיכון, גן תקשורת לילדים על הספקטרום, מעונות רב תכלתיים, ריכוז תוכניות טיפול ביתיות בהורות לאוכלוסיית הרווחה ועוד. במהלך השנים ריכזתי והדרכתי צוותים חינוכיים, סטודנטים לעבודה סוציאלית ופסיכולוגיה ועוד.

 אחרי כל המסע הזה זיקקתי לי את כל הידע, התובנות והכלים השונים מתחום הטיפול הדינמי, הטיפול הקוגנטיבי -התנהגותי, אימון ילדים, מיינדפולנס ועוד, לתוך תהליך טיפולי ממוקד צרכים ומטרות. התהליך הממוקד מאפשר לאבחן את הקשיים הספציפיים והייחודיים לכל ילד ולבנות לו תוכנית טיפולית המתייחסת לקשיים אילו, תוך גישה אינטגרטיבית שמתייחסת בטיפול גם להוריו, לבית הספר או לסביבות הרחבות יותר הרלוונטיות.

במידה ותרצו לקבל הצצה מעמיקה יותר על דרך עבודתי אנא כנסו לאתר שלי שהקישור שלו מופיע למעלה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לימור פרנקו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לימור פרנקו ובאחריותו/ה.