לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דימה גוטמן

דימה גוטמן

דימה גוטמן

עובד סוציאלי MSW, פסיכותרפיה מבוססת אינטגרציה

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 32540

שמי דימה, אני עובד סוציאלי מוסמך בטיפול ישיר (MSW), פסיכותרפיסט בגישה אינטגרטיבית. בעל ניסיון בטיפול במבוגרים ו"מבוגרים צעירים" (גילאי 18-40) במסגרות ציבוריות ופרטיות. מחובר מעומק הלב והנפש למקצוע בו אני עוסק,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דימה גוטמן

אודות דימה גוטמן

שמי דימה, אני עובד סוציאלי מוסמך בטיפול ישיר (MSW), פסיכותרפיסט בגישה אינטגרטיבית. בעל ניסיון בטיפול במבוגרים ו"מבוגרים צעירים" (גילאי 18-40) במסגרות ציבוריות ופרטיות. מחובר מעומק הלב והנפש למקצוע בו אני עוסק, ולמפגש הבין-אישי והתוך-נפשי שמתאפשר במסגרת הטיפולית.

מציע טיפול רגשי וסיוע לגברים ונשים במגוון תחומי חיים וביניהם: התמודדות עם משברי חיים ושינויים, קשיים במערכות יחסים, דיכאון, חרדה, דימוי עצמי נמוך, התמודדות עם אבל ואובדן, טראומות, ועוד.

אני מאמין בכך שהקשר הנוצר במפגש הטיפולי מספק את הקרקע הפורייה ליצירת צמיחה ושיפור במצבים עמם אנו מתמודדים.ות, בניית חוסן והיכרות מעמיקה עם עצמנו והמקומות מהם אנו פועלות.ים ביומיום.

מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית בשילוב של גישות שונות ובהתאמה לכל איש ואישה. זאת בהתאם לצורך שעולה במפגש בינינו, ובאופן דינמי עם התפתחות הקשר הטיפולי.

מזמין אותך לפנות, להתקשר ולהתייעץ או לכתוב לי במידך והנך מעוניינ.ת לפנות לטיפול, וגם ביחס לכל שאלה, מחשבה או התלבטות שעולה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דימה גוטמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דימה גוטמן ובאחריותו/ה.