לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלון עשת

אלון עשת

אלון עשת

עובד סוציאלי ופסיכותרפיסט

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 11601

מטפל פרטני וקבוצתי כבר למעלה מ-25 שנים (התמחות בטיפול בטראומות, כולל פגיעות מיניות, ובהתמכרויות). מדריך מקצועי. במהלך השנים הרבות שאני עוסק בטיפול הבנתי כי העזרה המיטבית תהיה רק כאשר תתקיים נגיעה בכל תחומי החיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אלון עשת

אודות אלון עשת

מטפל פרטני וקבוצתי כבר למעלה מ-25 שנים (התמחות בטיפול בטראומות, כולל פגיעות מיניות, ובהתמכרויות). מדריך מקצועי.

במהלך השנים הרבות שאני עוסק בטיפול הבנתי כי העזרה המיטבית תהיה רק כאשר תתקיים נגיעה בכל תחומי החיים שהושפעו מהבעיות שבעטיין הגיע לטיפול. לכן למדתי ויישמתי התערבויות שנוגעות לכל מעגל חיי האדם: למידה ויישום של התמודדות יעילה עם דרישות החיים, טיפול זוגי ומשפחתי בגישת "אימגו", טיפול קבוצתי וצמיחה אישית.

הבסיס לעבודתי הינו גישת הגשטאלט, שבה התמחיתי. גישה זו שמה דגש על כוליות האדם ויכולתו ליצור שינוי מעמיק בחייו מתוך הביטוי של קשייו ב"כאן ועכשיו". בגישה זו אני מחדש את הקשר גופנפש שנעדר אצל האדם, ומתוכו אנו יוצרים את השינוי.

הרבה מהאנשים שלהם סייעתי סבלו מהתמכרויות שונות שהיוו מעין פיתרון לקוי לבעיות חייהם. בעשור האחרון, עקב ההכרה כי רבים מהפונים אלי סובלים מטראומות קשות. התמחיתי בתחומים אלו ועברתי הכשרה מקצועיות כולל הכשרה פסיכותירפוטית

במקביל לעבודה הטיפולית הדרכתי, לאורך כל השנים, אנשי צוות מקצועי והתמחיתי גם בתחום זה.

הקליניקה נמצאת בכפר סבא

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלון עשת, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלון עשת ובאחריותו/ה.