לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אינה רסובסקי

אינה רסובסקי

אינה רסובסקי

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 34693

 עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית, בעלת קליניקה לטיפול נפשי בגן נר, ישוב ליד עפולה. אני בעלת ניסיון טיפול במבוגרים, מתבגרים,  ובהדרכת הורים. גישתי הטיפולית נבנתה במהלך השנים מתוך השכלתי, ניסיוני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אינה רסובסקי

אודות אינה רסובסקי

 עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית, בעלת קליניקה לטיפול נפשי בגן נר, ישוב ליד עפולה.

אני בעלת ניסיון טיפול במבוגרים, מתבגרים,  ובהדרכת הורים.

גישתי הטיפולית נבנתה במהלך השנים מתוך השכלתי, ניסיוני המקצועי וניסיוני האישי וכיום ניתן לכנותה – פסיכותרפיה אינטגרטיבית ,המשלבת גישות המכוונות לשינוי. אני מטפלת בגישה המאמינה בתהליך טיפולי עמוק- הגישה הפסיכו דינאמית, יחד עם גישה תכליתית ומעשית הבאה לידי ביטוי בשימוש בכלים מתוך הפסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית CBT

בעבודתי אני משתדלת להתאים את הטיפול לצרכי המטופל, כאשר הטיפול יכול להיות קצר/ארוך מועד, דינאמי, התנהגותי-קוגניטיבי, או התערבות בשעת משבר/טראומה. אני מאמינה בשילוב בין העולם הפנימי, עולם הנפש, לעולם החיצוני, המציאות, ועבודה תהליכית עם ראייה כוללת המגייסת מערכות תמיכה ומשאבים פנימיים.

אני מאמינה כי בנפש של כל אחד ואחת מאיתנו טמונות יכולות ריפוי נפשיות, גם אם בזמנים מסוימים איננו רואים זאת. אני מנסה, באמצעות טיפול נפשי, לעזור לאדם למצוא את התשובות הפנימיות שאותן הוא מבקש לחפש.

אני מאמינה כי המרחב הטיפולי הינו מרחב מכבד ומאפשר, מרחב בו ניתן למצוא משאבים וכוחות פנימיים, שבעזרתם ניתן להתגבר על מכשולים רבים בחיינו.

ניסיון מקצועי:

כיום אני מטפלת בקליניקה פרטית בגן נר. בקליניקה ניתן שירות לתושבי עפולה, גלבוע, חבל תענך, עמק יזרעאל, עמק המעיינות, מגדל העמק, בית שאן ועוד. 

מדריכה מטפלים וסטודנטים למקצועות טיפוליים ומנהלת מרכז ילדים והורים השייך למחלקת הרווחה בעפולה. כמו כן אני מלמדת בתכנית פסיכותרפיה משלבת גישות באוניברסיטת חיפה.
לפני כן הענקתי טיפול נפשי לניצולי שואה דרך עמותת "אלה" ושנים רבות עבדתי כפסיכותרפיסטית  במרכז הורים ומתבגרים ובמרכז הורים וילדים. במסגרת זו אני הענקתי טיפול פרטני למבוגרים, מתבגרים וילדים, נתתי הדרכות הורים והנחתי קבוצה של אמהות ונערות. במהלך הלימודים של תואר שני בעובדת סוציאלית קלינית עשיתי התמחות במרפאה לבריאות הנפש. במרפאה התנסתי בטיפול קליני פרטני, במטופלים בעליי מגוון רחב של סימפטומים.
לפני ההתמחות בטיפול, עבדתי כיועצת חינוכית בבתי ספר יסודיים ובתיכון. שימשתי כמדריכה מחוזית ביחידה למצבי לחץ, חירום ומניעת אובדנות, הדרכתי יועצות חינוכיות וסטודנטים לייעוץ חינוכי. העבודה כיועצת חינוכית אפשרה לי להיות במגע משמעותי עם נפשו של הילד וצרכיו, הוריו, ואנשי הצוות בבתי-הספר ומאחוריי ניסיון עשיר בייעוץ ובטיפול בילדים ומתבגרים בעלי קשיים שונים ומגוונים.

 

אני מאמינה במפגש קרוב, חם, קשוב, רך ובגובה העיניים. מאמינה בכוחו של הטיפול להוות חוט מחזיק, אוסף ומארגן בתקופות משבר, כמו גם הזדמנות משמעותית לגדילה והתרחבות נפשית מתמדת, חקירה וגילוי פנימי אינסופי.

 

יצירת קשר:

נייד: 0523201561

מייל: innaras@gmail.com

מוזמנים לבקר אותי באתר שלי: www.innatherapy.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אינה רסובסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אינה רסובסקי ובאחריותו/ה.