לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל אדוני קרויאנקר

מיכל אדוני קרויאנקר

מיכל אדוני קרויאנקר

מוסמכת (M.A) בטיפול באמנות ופסיכותרפיסטית בגישה אינטגרטיבית

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-4566

נעים להכיר, שמי מיכל, ואני מטפלת באמנות בילדים, נוער ומבוגרים, וכן פסיכותרפיסטית בגישה אינטגרטיבית.  אני בעלת ניסיון רב בעבודה בבריאות הנפש, ובמערכת החינוך (בבתי ספר של החינוך הרגיל והמיוחד), עם טווח גילאים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיכל אדוני קרויאנקר

אודות מיכל אדוני קרויאנקר

נעים להכיר,

שמי מיכל, ואני מטפלת באמנות בילדים, נוער ומבוגרים, וכן פסיכותרפיסטית בגישה אינטגרטיבית.  אני בעלת ניסיון רב בעבודה בבריאות הנפש, ובמערכת החינוך (בבתי ספר של החינוך הרגיל והמיוחד), עם טווח גילאים רחב, ומגוון מורכבויות: קשיים בוויסות רגשי, לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, קשיים חברתיים, דימוי עצמי נמוך, חרדה, דיכאון, משברי חיים והפרעות נפשיות.

כיום אני מקבלת בקליניקה פרטית נעימה ומאובזרת בכפר נטר.במקביל, עובדת בבית ספר על יסודי להפרעות רגשיות-נפשיות בנתניה.

מטפלת מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לטיפול באמנויות (יה"ת), וכן מדריכה סטודנטים בהכשרה מעשית של טיפול באמנות.

ה"אני מאמין" שלי:

אני מאמינה שהטיפול הוא מסע משותף, המבוסס על קשר טיפולי חם ועמוק, ועל גישה פתוחה וסקרנית, מתוך הקשבה והתכווננות להעדפות האישיות של הילד או המבוגר ולקצב שלו.

כמטפלת באמנות ופסיכותרפיסטית אינטגרטיבית, אני מציעה שילוב בין שיחה, לבין יצירה בחומרים מגוונים, כשהתמהיל ביניהם מותאם לכל מטופל. כמו כן, אני משלבת כלים וטכניקות מעולמות שונים, כולל מתחום ה-CBT (טיפול קוגניטיבי התנהגותי).

אני מאמינה בטיפול בעל מאפיינים ממוקדים, בהתאם למטרות טיפוליות אשר מוגדרות ביחד עם המטופל והוריו.

הדרכת הורים:

מתבצעת כחלק מהטיפול בילדים, ונועדה לתת תמיכה להורים מתוך עמדה אמפתית, על מנת לסייע להם לתת מענה טוב ומדויק ככל האפשר לצרכי הילד. זאת, גם ותוך ראייה של כלל המורכבות והצרכים האישיים, המשפחתיים והמערכתיים.  הדרכות הורים נעשות בתדירות ממוצעת של אחת לחודש-חודש וחצי.

ליווי ההורים מול מסגרות החינוך: הליווי מתבצע במידת הצורך, על מנת לסייע לתת לילד מענה מקיף שיעזור לו במציאות החיים היום-יומית בבית הספר.

השכלה

נסיון טיפולי בעבודה פרטנית וקבוצתית עם גילאים שונים:

פרסומים אקדמיים

Adoni-Kroyanker, M., Regev, D., Snir, S., Orkibi, H., & Shakarov, I. (2019). Practices and challenges in implementing art therapy in the school system. International Journal of Art Therapy24(1), 40-49.

Lali Keidar, Sharon Snir, Dafna Regev, Hod Orkibi & Michal Adoni-Kroyanker (2021) Relationship Between the Therapist-Client Bond and Outcomes of Art Therapy in the Israeli School System, Art Therapy, 38:4, 189-196, DOI: 10.1080/07421656.2020.1827651

מוזמנים ליצור איתי קשר: 052-8321596   michaladoni@gmail.com

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל אדוני קרויאנקר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל אדוני קרויאנקר ובאחריותו/ה.