לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יובל נוס

יובל נוס

יובל נוס

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-100418

אודות יובל נוס בקצרה:

פסיכולוג, מוסמך המגמה הקלינית באוניברסיטת תל-אביב, בוגר התמחות קלינית במרכז לבריאות הנפש בנס ציונה ובמרפאת ילדים ונוער בבית החולים שיבא תל השומר. בעל נסיון בטיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים. אני מאמין בשילוב בין...

פניה אל יובל נוס

אודות יובל נוס

פסיכולוג, מוסמך המגמה הקלינית באוניברסיטת תל-אביב, בוגר התמחות קלינית במרכז לבריאות הנפש בנס ציונה ובמרפאת ילדים ונוער בבית החולים שיבא תל השומר. בעל נסיון בטיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים.

אני מאמין בשילוב בין התבוננות פסיכודינאמית, רחבה ומעמיקה על המטופל, לבין הפעלה של גישות ממוקדות-בעיה כגון טיפול קוגניטיבי התנהגותי בעת הצורך, ושם דגש על התאמת הטיפול לצרכי המטופל. בנוסף, אני עוסק בהדרכת הורים על פי גישת ההתנגדות הלא אלימה של פרופ' חיים עומר. הגישה מתאימה להתמודדות עם ילדים, מתבגרים ואף מבוגרים הסובלים מבעיות התנהגות, הפרעות חרדה, תלות והסתגרות.

מקבל בקליניקות בראש העין ובראשון לציון.

ליצירת קשר: 3329405 - 052

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יובל נוס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יובל נוס ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת יובל נוס

מלכודת הקן הלא מתרוקן
חיים עומר, דן דולברגר, ד"ר אוהד נחום, יובל נוס, ד"ר דנה מור, אפי נורטוב, אלי ליבוביץ
מיליוני בוגרים צעירים ברחבי העולם המערבי מפתחים תלות רגשית וכלכלית קיצונית בהוריהם, באופן המעכב את מעברם מגיל ההתבגרות לתפקוד נפשי וכלכלי...
מאמרים | 2/8/2011 | 36,706