לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אפרת רדליך

אפרת רדליך

אפרת רדליך

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-102043

אודות אפרת רדליך בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית ומטפלת מינית מוסמכת, מטפלת בקליניקה פרטית ברחובות. אני עובדת בעיקר עם מבוגרים ומאמינה שטיפול צריך להתקיים באווירה לא שיפוטית, מקבלת ומאפשרת, בכדי שלמטופל/ת יהיה מקום בטוח שבו יוכל להיעזר,...

פניה אל אפרת רדליך

אודות אפרת רדליך

פסיכולוגית קלינית מומחית ומטפלת מינית מוסמכת, מטפלת בקליניקה פרטית ברחובות.

אני עובדת בעיקר עם מבוגרים ומאמינה שטיפול צריך להתקיים באווירה לא שיפוטית, מקבלת ומאפשרת, בכדי שלמטופל/ת יהיה מקום בטוח שבו יוכל להיעזר, להתפתח ולצמוח. לדעתי על הטיפול להיות מותאם לצרכי המטופל/ת וכן לקושי הספציפי איתו הוא מגיע לטיפול. לכן אני משלבת בין הגישה הפסיכודינאמית לבין אלמנטים קוגנטיבים-התנהגותיים לפי הצורך. 

במהלך עבודתי צברתי נסיון בעבודה עם מבוגרים שמתמודדים עם דיכאון, חרדה, משברי חיים שונים, קשיים ביחסים בינאישיים, ומשברי זהות. לעיתים, מצוקה יכולה להיגרם גם מתוך שלבי חיים שונים כמו שינוי תעסוקתי, תחושת תקיעות בעבודה, זוגיות חדשה או  סיום של מערכת יחסים, התמודדות עם הורות בפעם הראשונה. אני מאמינה שכדאי לתת מקום לרגשות ולמחשבות שעולות במצבים אלו על מנת לאפשר תהליך של גדילה והתפתחות שיוביל להתקדמות שבה האדם מעוניין.

סיימתי התמחות בפסיכולוגיה קלינית במרכז לבריאות הנפש בראשון לציון ובמחלקה לאשפוז יום פסיכיאטרי בבית חולים קפלן.  

בעלת תואר שני (M.A.) בהצטיינות בפסיכולוגיה קלינית מ- California State University Northridge, USA .

תואר ראשון במדעי התנהגות וניהול מאוניברסיטת בן גוריון

מטפלת מינית מוסמכת ע"י איט"ם (האגודה הישראלית לטיפול מיני)

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אפרת רדליך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אפרת רדליך ובאחריותו/ה.