לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נעה לינקובסקי

נעה לינקובסקי

נעה לינקובסקי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-148620

שמי נעה לינקובסקי, פסיכולוגית חינוכית מומחית (מ.ר 49144). עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי בתל אביב-יפו. בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים, בני נוער, הורים, צוותים חינוכיים ומנהלים.  מטפלת בילדים, מתבגרים והורים בקליניקה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נעה לינקובסקי

אודות נעה לינקובסקי

שמי נעה לינקובסקי, פסיכולוגית חינוכית מומחית (מ.ר 49144). עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי בתל אביב-יפו. בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים, בני נוער, הורים, צוותים חינוכיים ומנהלים. 

מטפלת בילדים, מתבגרים והורים בקליניקה בצפון ת"א. אני מאמינה בעבודה טיפולית השמה במרכז את חשיבות יצירת הקשר, הקשבה למטופל ובניית תוכניות התערבות טיפוליות נכונות עבורו תוך התחשבות בסביבתו ובמערכות המשפיעות עליו. אני מטפלת בגישה פסיכודינמית שמשלבת כלים מתוך גישות קוגניטיביות התנהגותיות (לדוגמא CBT, ACT). מטפלת במגוון קשיים כגון חרדה, הפרעות התנהגות, הפרעת קשב וריכוז, קשיים חברתיים והתמודדות עם משברי חיים. 

עוסקת באבחון של ילדים ומתבגרים, ורואה בתהליך האבחוני התערבות משמעותית שעשויה לסייע בהבנה, בהתמודדות ובתחושת הרווחה הנפשית של המאובחן. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נעה לינקובסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נעה לינקובסקי ובאחריותו/ה.