לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה בכר קולומייץ

מאיה בכר קולומייץ

מאיה בכר קולומייץ

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-137283

מאיה בכר קולומייץ - פסיכולוגית חינוכית מומחית שלום, שמי מאיה בכר קולומייץ, פסיכולוגית חינוכית מומחית, מטפלת בילדים, נוער והורים. במהלך השנים צברתי ניסיון רב בשירות הפסיכולוגי החינוכי בעבודה טיפולית, מערכתית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מאיה בכר קולומייץ

אודות מאיה בכר קולומייץ

מאיה בכר קולומייץ - פסיכולוגית חינוכית מומחית

שלום, שמי מאיה בכר קולומייץ, פסיכולוגית חינוכית מומחית, מטפלת בילדים, נוער והורים. במהלך השנים צברתי ניסיון רב בשירות הפסיכולוגי החינוכי בעבודה טיפולית, מערכתית ואבחונית במסגרות חינוך רגילות ומיוחדות. במסגרת עבודתי אני עוסקת ונותנת מענה טיפולי במגוון תחומים הכוללים בעיות התנהגות, הפרעות חרדה, עיבוד אבל ואובדן ועבודה על מיומנויות חברתיות באופן פרטני וקבוצתי. 

עבודתי הטיפולית הינה בגישה אינטגרטיבית, במסגרתה אני משלבת כלים מעולם הטיפול הפסיכו-דינאמי והטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT). באופן אישי אני מאמינה שהתהליך הטיפולי הינו מסע משותף וייחודי, בו המטופל והמטפל עובדים בשיתוף פעולה ומתקיימת התאמה לצורך האישי של כל מטופל/ת. גם אם לעתים המקור לקושי או המטרות אינן ברורות לחלוטין, נוכל לחשוב ולדייק אותן יחד.

מטפלת בקליניקה בתל-אביב בשיכון דן גבול רמת החייל.

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון 0545433507 (עדיפות בהודעה)

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה בכר קולומייץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה בכר קולומייץ ובאחריותו/ה.