לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילית הדר

הילית הדר

הילית הדר

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 9962

נעים להכיר, שמי הילית הדר, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית ותעודת דיפלומייט קליני בפסיכותרפיה בגישת הלוגותרפיה (טיפול ממוקד במציאת משמעות) מומחית בטיפול בתחום המיני-חברתי ומיומנויות חברתיות וכעת נמצאת במהלך השלמת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הילית הדר

אודות הילית הדר

נעים להכיר, שמי הילית הדר, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית ותעודת דיפלומייט קליני בפסיכותרפיה בגישת הלוגותרפיה (טיפול ממוקד במציאת משמעות) מומחית בטיפול בתחום המיני-חברתי ומיומנויות חברתיות וכעת נמצאת במהלך השלמת לימודי פסיכותרפיה קוגינטיבית-התנהגותית במכון "פסגות".

בעלת ניסיון של 30 שנה בעבודה עם אוכלוסייה מגוונת. משברי חיים, אובדנים, נכויות, בדידות וקשיים ביצירת קשרים חברתיים וזוגיים וחרדה.

 

 

אני מאמינה

אני מאמינה בגישה טיפולית אינטגרטיבית המותאמת לצרכי המטופל. גישה שראשיתה הקשר הבין האישי ביני לבין המטופל ובניית יחסי אמון. לאחר מכון יחד אנו מקבלים החלטה משותפת על מטרות הטיפול. אני כמטפלת אוכל להציע שילוב מתאים בין גישות טיפוליות שונות. המטרה שלי יחד עם המטופל לקדם התמודדות עם המשבר/קושי ואף להביא לצמיחה ממנו (גישות לשינוי דפוסי חשיבה והתמקדות במציאת משמעות). 

הראייה הטיפולית עליה אני מתבססת הנה בעלת אוריינטציה חיובית ומכוונת במטרה לעשיית שינויים, הגעה ליעדים רצויים ומציאת משמעות בחיים. אני כמטפלת רואה את המקום אליו יכול המטופל להגיע מתוך זיהוי הכוחות שיש לו תוך מתן תמיכה רגשית מרבית וחמלה.

 

דרכי ההתערבות
הטיפול מבוסס שיחות בהן מושם דגש על ההתמקדות בגישה חיובית ממוקדת בכוחות ובהווה והוא כולל מתן כלים פרקטיים ותרגול. מהלך הטיפול מלווה בהסברים לגבי התהליך הרגשי שהמטופל עובר ולגבי הכלים. השיח  הטיפולי והכלים הנם קוגניטיביים התנהגותיים לשם זיהוי דפוסי חשיבה מגבילים שעלולים לגרום לתקיעות והתערבות במטרה לשנותם ככל שניתן. בתהליך זה המטופל הוא במרכז והוא מגלה את היכולת שלו לעשות שינוי בחייו ו/או להתמודד עם קושי אליו נקלע. המטופל גם נחשף לאופן שבו התחום הרגשי משפיע על דפוסי התנהגות ויחד אנו  מסגלים דרכים לשינוי. 

במידה ואת/ה מרגיש/ה חיבור לנושאים האלה אשמח ללוות אותך בתהליך.

 

 

אופן הטיפול:

 

השכלה והכשרות

 Hilit הדרך למשמעות ולצמיחה (hilit-meaning.co.il)

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילית הדר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילית הדר ובאחריותו/ה.