לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נויה קנול סיני

נויה קנול סיני

נויה קנול סיני

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-164389

פסיכולוגית למבוגרים, מקבלת בתל אביב ואונליין. מטפלת בגישה דינמית ומשלבת כלים מהגישה הקוגניטיבית התנהגותית (CBT) וכלים מהפסיכולוגיה הבודהיסטית. עובדת גם במרכז בריאות הנפש גוש דן של שירותי בריאות כללית, שם אני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נויה קנול סיני

אודות נויה קנול סיני

פסיכולוגית למבוגרים, מקבלת בתל אביב ואונליין. מטפלת בגישה דינמית ומשלבת כלים מהגישה הקוגניטיבית התנהגותית (CBT) וכלים מהפסיכולוגיה הבודהיסטית.

עובדת גם במרכז בריאות הנפש גוש דן של שירותי בריאות כללית, שם אני מטפלת פרטנית, מנחה קבוצה דינמית, עורכת אבחונים וחברה ביחידה לטיפול ממוקד - טראומה.

מהו טיפול בעיני?
אני מאמינה שבמציאות המורכבת והעמוסה שבה אנו חיים, מותר להיטיב עם עצמנו. לעצור לשעה בשבוע, להקדיש זמן, לעבד את חוויות היומיום ולאפשר לעצמנו חזרה לשגרה עם כוחות וראייה מחודשים על מה שמניע אותנו.

במפגש הטיפולי אנו יוצרים קשר עמוק ואותנטי עם עצמנו, ומפתחים יכולת לאינטימיות עם אחרים. הבנת הדפוסים שלנו מאפשרת לנו לראות בבירור את התנהלותנו בעולם, להרגיש יותר שליטה ומתוך כך להתמלא בסקרנות כלפי החיים.
הבנה עמוקה זו של עצמנו, ומערכות היחסים שאנו יוצרים, מאפשרת לנו להרגיש קלילים ומבינים יותר. היא מעניקה לנו את האומץ והביטחון להתפתח ולממש את עצמנו.

ניסיון מקצועי קודם-
מטפלת במרפאה לבריאות הנפש- בית החולים איכילוב (מבוגרים)
מנחה קבוצות להתמודדות עם חרדה חברתית בעמותת רקפת
מנחה קבוצות וסדנאות בתיאטרון פלייבק
מדריכה קבוצות נוער בסיכון

פסיכולוגית רשומה במשרד הבריאות, בהתמחות קלינית (מ.ר 27-164389).

תוארM.A  בפסיכולוגיה קלינית – המכללה האקדמית תל אביב יפו

תואר B.A במדעי ההתנהגות בהצטיינות יתרה - המכללה האקדמית תל אביב יפו

הקליניקה נמצאת ברח' אבן גבירול בתל אביב.
ליצירת קשר: 0545201670

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נויה קנול סיני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נויה קנול סיני ובאחריותו/ה.