לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת שפילברג

ענת שפילברג

ענת שפילברג

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-171867

שמי ענת, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית, הקליניקה שלי ממוקמת בשכונת ביצרון בתל אביב, המיועדת למבוגרים. הגישה הטיפולית שמנחה אותי היא גישה המשלבת ראייה דינאמית, שמטרתה לחקור ולהבין תהליכים בעולמו הפנימי של המטופל,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענת שפילברג

אודות ענת שפילברג

שמי ענת, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית, הקליניקה שלי ממוקמת בשכונת ביצרון בתל אביב, המיועדת למבוגרים. הגישה הטיפולית שמנחה אותי היא גישה המשלבת ראייה דינאמית, שמטרתה לחקור ולהבין תהליכים בעולמו הפנימי של המטופל, וטכניקות קוגניטיביות-התנהגותיות, שמטרתן לסייע בהפחתת מצוקה באופן מעשי וממוקד. כמו כן, כמתמחה בפסיכולוגית שיקומית אני ונותנת מקום משמעותי ליחסי הגומלין שבין הגוף והנפש, ושמה דגש על חוויית ה"כאן ועכשיו" . אני מתאימה את סוג ושיטת הטיפול באופן אישי לקשיים איתם מתמודדים הפונים.

אני מאמינה שטיפול פסיכולוגי הוא מסע של גילוי עצמי, ריפוי וצמיחה, המאפשר להתמודד עם הכאב הרגשי, לשפר את איכות החיים ולבנות מערכות יחסים בריאות ומספקות יותר. הטיפול הפסיכולוגי מיועד למגוון רחב של מצבים וקשיים. אני מאמינה כי טיפול מסייע בהתמודדות עם תקופות משבריות, התלבטויות אישיות או אבל. כמו כן, בהתמודדות עם בעיות המלוות את האדם כמו: מערכות יחסים מורכבות, דפוסי התמודדות בלתי יעילים, חרדות וכן הלאה.

אני מאמינה כי בעזרת הדיבור בטיפול, ההקשבה והאמפתיה יוצרים קשר טיפולי משמעותי, המהווה את הבסיס ליצירת שינוי.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת שפילברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת שפילברג ובאחריותו/ה.