לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גל נבון

גל נבון

גל נבון

פסיכולוג

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-156850

אני גל ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. אני מטפל במבוגרים בגישה פסיכודינמית, בקליניקה בנס ציונה. ניתן לפנות אליי בסוגיות שונות כמו חרדה, דיכאון, קשיים בקשרים בין-אישיים,  גיבוש זהות, סוגיות בזוגיות ובהורות, והתמודדויות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל גל נבון

אודות גל נבון

אני גל ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. אני מטפל במבוגרים בגישה פסיכודינמית, בקליניקה בנס ציונה. ניתן לפנות אליי בסוגיות שונות כמו חרדה, דיכאון, קשיים בקשרים בין-אישיים,  גיבוש זהות, סוגיות בזוגיות ובהורות, והתמודדויות עם משברי חיים שונים.

בעיניי, כל אדם נושא בתוכו את היכולת לשינוי ולצמיחה. אולם לעיתים אנו זקוקים למרחב בטוח ומכיל שבו נוכל לחקור ולהבין את עצמנו לעומק. הטיפול מאפשר לחקור חוויות וקשרים משמעותיים בחייכם, כדי להבין לעומק את הדפוסים והתחושות שמלווים אתכם. כמטפל, אני שואף ליצור סביבה מכבדת ומקבלת, שבה תוכלו להרגיש בנוח לשתף ולהתמודד עם האתגרים שלכם. אני משלב הקשבה אמפתית והבנה מקצועית כדי ללוות אתכם בתהליך הפנימי שלכם, ולעזור לכם למצוא את הכוחות הפנימיים והמשאבים האישיים לשינוי וצמיחה.

השכלה: 

ניסיון מקצועי:

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גל נבון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גל נבון ובאחריותו/ה.