לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קארין לוי

קארין לוי

קארין לוי

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-4831

בתוך מסע חיינו מלאי האתגרים, ניתנה לנו בטיפול האפשרות והרשות לעצור ולהתבונן על חיינו, על דפוסים רגשיים ומחשבתיים, לחקור ולהכיר את עצמנו טוב יותר, מתוך קבלה וחמלה עצמית. אני מאמינה שהטיפול צריך להתייחס לאדם כשלם,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל קארין לוי

אודות קארין לוי

בתוך מסע חיינו מלאי האתגרים, ניתנה לנו בטיפול האפשרות והרשות לעצור ולהתבונן על חיינו, על דפוסים רגשיים ומחשבתיים, לחקור ולהכיר את עצמנו טוב יותר, מתוך קבלה וחמלה עצמית.

אני מאמינה שהטיפול צריך להתייחס לאדם כשלם, מתוך התבוננות על היבטים רגשיים, מחשבתיים וגופניים. הטיפול שם דגש על כוחות וחוזקות האדם המכוונים לצמיחה ויעבוד על היכולת לפתח מודעות למחשבות, רגשות והתנהגות תוך כדי עבודה עם דפוסים רגשיים קוגניטיביים והתנהגותיים שאינם יעילים עוד עבורנו ויתן כלים להתמודדות בחיי היום יום. 

דרך הקשבה עמוקה, באמצעות שיחה, כלים יצירתיים ושיטות טיפול מתקדמות הנוגעות ברבדים עמוקים של חיינו נוכל לבצע עיבוד והתבוננות מחדש על חיינו לעבר צמיחה, ריפוי והחלמה.

בעבודתי אני משלבת גישות שונות מעולמות הטיפול הדינאמיים והממוקדים תוך כדי התאמה אישית של תוכנית הטיפול לצורכי המטופל ודגש על מרחב טיפולי מוגן ובטוח המאפשר התבננות פנימית וכניסה לתהליך מעמיק רגשי.  

אני מקבלת מטופלים בקליניקה פרטית ועובדת עם אוכלוסיות של ילדים צעירים החל מגיל 6, בני נוער ומבוגרים . 

 

 

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קארין לוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קארין לוי ובאחריותו/ה.