לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סיון סדן פירקנר

סיון סדן פירקנר

סיון סדן פירקנר

פסיכולוגית חינוכית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-126935

נעים מאוד, שמי סיון סדן, פסיכולוגית חינוכית מומחית ופסיכותרפיסטית. מטפלת בילדים, מתבגרים והוריהם, מדריכת הורים וצוותים חינוכיים, בעלת ניסיון ענף באבחונים פסיכולוגים ופסיכודידקטיים ונסיון של כעשור בעבודה עם בתי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל סיון סדן פירקנר

אודות סיון סדן פירקנר

נעים מאוד, שמי סיון סדן, פסיכולוגית חינוכית מומחית ופסיכותרפיסטית. מטפלת בילדים, מתבגרים והוריהם, מדריכת הורים וצוותים חינוכיים, בעלת ניסיון ענף באבחונים פסיכולוגים ופסיכודידקטיים ונסיון של כעשור בעבודה עם בתי ספר. מזמינה אתכם לקליניקה הפרטית שלי באחד משני מיקומים נוחים לגישה, האחד בעפולה והשני בקיבוץ מגידו.

 

אני מסייעת לילדים ולהוריהם להתמודד עם מכלול של קשיים ואבחנות הכוללים ירידה בתפקוד ומצוקה רגשית, פגיעה בדימוי העצמי, קשיים בוויסות הרגשי, חרדות, OCD, דכאון ומצבי רוח, הפרעות אישיות, עיבוד חוויות חיים טראומטיות ומורכבות, התמודדות עם גירושין, שיקום הסמכות ההורית, ועוד.

בעלת ניסיון רב בהדרכות הורים ובטיפול הממוקד באתגרי ההורות.

 

תפיסת עולמי היא שימת את טובת הילד וצרכיו במעלה הראשונה, ואני משלבת בתהליך הטיפולי ידע רחב מעולם הפסיכולוגיה והטיפול בילדים. גישתי הטיפולית היא חמה, מאפשרת ואינטגרטיבית, הכוללת עבודה פסיכודינמית בשילוב טכניקות מהעולם הקוגניטיבי-התנהגותי (CBT), גישת ה- ACT ומיינדפולנס. זאת באמצעות שיח בגובה העיניים וקשב לצרכיו האישיים של ההורה, ומציאת הדרך לשינוי וצמיחה יחד.

אני מאמינה כי לכל אחד בכל גיל היכולת לממש את הפוטנציאל ולהגיע למקום שבו הוא שלם יותר ומרוצה יותר ביחסיו עם משפחתו, ילדיו, וסביבתו החברתית ורואה בטיפול נפשי כלי לפיתוח והגדלת הגמישות והחופש הפנימי.

 

ליצירת קשר אנא שילחו הודעה (בעדיפות) או התקשרו למספר 0523862529

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סיון סדן פירקנר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סיון סדן פירקנר ובאחריותו/ה.