לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלונה פלוטקין

אלונה פלוטקין

אלונה פלוטקין

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-531

אני אלונה - מטפלת רגשית במוזיקה, נעים להכיר. עולם הטיפול הינו רחב ומציע לכל סוגי הקשיים הנפשיים מענה ייחודי. מוזיקה בתוך הקשר הטיפולי המיטיב, בעלת כוח ועוצמה המאפשרים לגעת ברגש ובמקומות בתוך הנפש אשר זקוקים... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 054-5442504 בימים:
שני, בין 19:00 ל 21:00
רביעי, בין 19:00 ל 21:00

פניה אל אלונה פלוטקין

אודות אלונה פלוטקין

אני אלונה - מטפלת רגשית במוזיקה, נעים להכיר. עולם הטיפול הינו רחב ומציע לכל סוגי הקשיים הנפשיים מענה ייחודי. מוזיקה בתוך הקשר הטיפולי המיטיב, בעלת כוח ועוצמה המאפשרים לגעת ברגש ובמקומות בתוך הנפש אשר זקוקים לכך.שימוש  בקול ,שירה , יצירה ,נגינה , האזנה המשותפת למוזיקה ,אלתור מוזקלי ושימוש בצלילים שונים, מאפשרים להעלות ולעבד מחדש את הזיכרונות , החוויות והמחשבות. הנאה ויכולת לתקשר בעזרת הצלילים והמוזיקה יכולים להעניק תחושת ביטחון ושיפור מצב הרוח. לעיתים מוזיקה מאפשרת עצירה , מעבר למצב נפשי המאפשר לגלות את הצרכים של הנפש בכל תקופת החיים ובכל רגע הנתון. כמו כן, מוזיקה תורמת להבנת העצמי, ליכולות הוויסות הרגשי שלנו ועוזרת למצוא כוחות הנפשיים כדי להתמודד עם אירועי חיים שונים. הנאה שבעשייה המוזקלית הופכת את הטיפול לחוויה מעצימה ומחזקת תחושת מסוגלות ודימוי העצמי. 

מחקרים רבים מראים שטיפול במוזיקה יעיל עבור אנשים עם דמנציה ואלצהיימר, ילדים ומבוגרים שמתקשים לבטא את עצמם בעזרת שיח ומילים מסיבות שונות.  בנוסף, אני מאמינה שבעזרת מוזיקה ושיח ניתן להגיע לעומקי הנפש ולהניע את השינוי. 

בעלת תואר ראשון בפסיכוליגיה ותואר שני M.A בתרפיה במוזיקה . ממשיכה הכשרה בלימודי העשרה בפסיכותרפיה וסדנאות רבות  .

מציעה טיפול רגשי למבוגרים (טראומה , חרדה , חוסר יציבות, אבל , אובדן משמעות ועוד)  , גיל שלישי (כולל טיפולי בית) , אנשים עם דמנציה ואלצהיימר , ילדים ומבוגרים עם ASD , ילדים עם קשיים נפשיים אחרים וליווי הורים. מקבלת בחולון ומטפלת מרחוק (זום, שיחה). 0545442504

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלונה פלוטקין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלונה פלוטקין ובאחריותו/ה.