לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת ניר

ענת ניר

ענת ניר

מטפלת רגשית בגישה פסיכודינמית

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-1387

מטפלת באמצעות אמנויות (ביבליותרפיה), ומתמחה בפסיכותרפיה פסיכואנליטית (אונ' בר אילן). מטפלת במבוגרים בגישה פסיכודינמית בקליניקה פרטית בקרית טבעון ואונליין (טיפול מרחוק). אני מאמינה במפגש הטיפולי, המתקיים במרחב... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענת ניר

אודות ענת ניר

מטפלת באמצעות אמנויות (ביבליותרפיה), ומתמחה בפסיכותרפיה פסיכואנליטית (אונ' בר אילן).

מטפלת במבוגרים בגישה פסיכודינמית בקליניקה פרטית בקרית טבעון ואונליין (טיפול מרחוק).

אני מאמינה במפגש הטיפולי, המתקיים במרחב מוגן ומכבד, המאפשר קשר אנושי המבוסס על הקשבה, אמפתיה ואמון. המפגש הינו ניסיון משותף לייצר נרטיב לסיפור החיים תוך כדי התמסרות לתהליך יצירה הדדי של משמעויות - רגע להשהות את המציאות החיצונית ולהעמיק מבט פנימה, להאיר חלקים נסתרים מתוך סקרנות, נוכחות וחיוניות, לחקור דפוסים מחשבתיים ורגשיים המעכבים אותנו ואת צמיחתנו הנפשית והרוחנית.

במסע האישי שלי אני מתרגלת יוגה כדרך של חיבור לעצמי, לסביבה ולטבע. התרגול תומך בעבודת הטיפול שלי כשמטרתו שחרור ויצירת מרווח בין העצמי למחשבות, בין העצמי לסיפור, באופן המאפשר שהות ונשימה, מצע לחקר ולהתבוננות עצמית רפלקטיבית המאפשרים חופש. בעבורי, המפגש הטיפולי כמוהו כמרחב התרגול, מרחב לחקירה וחיבור קבועים, המבססים את האמון בכוח הריפוי העצום הטמון בכל אחד מאתנו וביכולת המפגש להפיח חיים.

מטפלת במבוגרים המתמודדים עם מגוון קשיים רגשיים, חרדה, דיכאון, אבל ואובדן, התמודדות עם מצבים רפואיים, פוסט טראומה, משברי חיים, שאלות זהות, קשיים באינטימיות ובמערכות יחסים ועוד.

התמחות בתחום הביבליותרפיה היכולה להיות נוכחת במפגש באמצעות כתיבה, קריאה ובהסתכלות נרטיבית על הסיפור עמו אנו מגיעים.

מקבלת אונליין ובקליניקה בקריית טבעון. עובדת במכבי בריאות הנפש.  

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת ניר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת ניר ובאחריותו/ה.