לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רחל ברוך

רחל ברוך

רחל ברוך

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-174357

היי, אני רחל ברוך, פסיכולוגית בהתמחות קלינית. בהכשרתי המקצועית אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים. כיום אני עובדת במרכז הירושלמי לבריאות הנפש, במרפאות דרור בבית חולים שיבא וב"בית חם" ובקליניקה פרטית בירושלים. אני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רחל ברוך

אודות רחל ברוך

היי, אני רחל ברוך, פסיכולוגית בהתמחות קלינית. בהכשרתי המקצועית אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים. כיום אני עובדת במרכז הירושלמי לבריאות הנפש, במרפאות דרור בבית חולים שיבא וב"בית חם" ובקליניקה פרטית בירושלים.

אני רואה בטיפול מפגש משותף של שני שותפים לתהליך. המפגש הזה הוא בעל איכויות מיוחדות ועדינות, והוא פותח מרחב בטוח להתבוננות פנימית, התיידדות עם חלקי נפש שונים, צמיחה והתפתחות. אני תופסת את הקשר הטיפולי כגורם משמעותי בתהליך ומאמינה שאישיות האדם מתפתחת ומתעצבת בתוך מערכות יחסים משמעותיות.

כמטפלת התפקיד שלי הוא להתחבר לאדם, לסייע לו להתחבר לעצמו וליכולותיו ולאפשר הכרה של העולם הפנימי לצד דרכים פרקטיות להתמודדות. אני מאמינה במעורבות אקטיבית של המטפל ובהתנעה של תהליכי שינוי ומשתדלת ליצור את האקלים והתנאים המיטביים שיאפשרו תהליך של צמיחה.

הגישה המרכזית שלי היא הגישה הדינמית, המכוונת לחקירת העולם הפנימי והבנת תהליכים וגורמים פחות מודעים. בהתאם לצורך הטיפולי, אני משלבת כלים פרקטיים המכוונים ליצירת הקלה ושינוי.

 

השכלה אקדמית

תואר מוסמך (M.A) בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, בהצטיינות

 

ניסיון מקצועי

במהלך שנות הכשרתי צברתי ניסיון מקצועי במסגרות שונות, וביניהן:

• תבה"נ של המרכז הירושלמי לבריאות הנפש

• מרפאת דרור בבית חולים שיבא (תל-השומר)

• מרפאת דרור "בית חם"

• מכון "למרחב" (מרכז טיפולי למגזר החרדי)

• מכון "דעת לנפש"

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רחל ברוך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רחל ברוך ובאחריותו/ה.