לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ציימס ישראל

ציימס ישראל

ציימס ישראל

מלכ"ר מאומת/ת
מספר יישות: 580188894

אודות ציימס ישראל בקצרה:

עמותת צ'יימס ישראל היא ארגון ללא מטרות רווח הפועל מאז שנת 1991 למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, באמצעות פיתוח תכניות ושירותים מקצועיים ומתקדמים, לילדים ובוגרים במסגרות השונות שלה. צ'יימס ישראל מפעילה...


אודות ציימס ישראל

עמותת צ'יימס ישראל היא ארגון ללא מטרות רווח הפועל מאז שנת 1991 למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, באמצעות פיתוח תכניות ושירותים מקצועיים ומתקדמים, לילדים ובוגרים במסגרות השונות שלה.

צ'יימס ישראל מפעילה כיום כ-25 מסגרות ותוכניות ליותר מ-1,400 אנשים ובני משפחותיהם. העמותה פועלת למען אנשים עם מגוון מוגבלויות, כגון מוגבלות שכלית התפתחותית, נכויות פיזיות, נפגעי נפש, אוטיזם, נכויות התפתחותיות ועוד. מקבלי השירותים הם מגיל חצי שנה ועד זקנה, ללא הבדל גזע, לאום או דת, בפריסה גיאוגרפית רחבה ב-14 רשויות מקומיות, בתמיכה ופיקוח של משרדי הרווחה, הבריאות והחינוך, ובשיתוף פעולה עם ביטוח לאומי, קרן שלם, קרנות ותורמים, הורים ומשפחות. העמותה הינה בעלת "תו מידות" וחברה ב"עיגול לטובה".

בין מסגרות ושירותי העמותה ניתן למצוא מעונות יום שיקומיים לפעוטות, גנים לחינוך מיוחד, מרכזי יום ארוך בבתי-ספר וגנים, מרכזי רש"ת – רצף שירותי תעסוקה, שילוב בוגרים בתעסוקה בשוק החופשי, מרכזים טיפוליים לבוגרים, מועדוני פנאי לבוגרים ולנפגעי נפש וליווי בוגרים במגורים עצמאיים בקהילה.

בצ'יימס ישראל אנו מאמינים שלאדם עם מוגבלות, כמו לכל אדם, הזכות והיכולת לחיות חיים של כבוד ועצמאות, תוך מיצוי הפוטנציאל האישי הטמון בו. חזון העמותה הוא להוביל בפיתוח תכניות עבור אנשים עם מוגבלויות, תוך מתן שירות מותאם למטופל, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בתחום, ובשיטות עבודה מתקדמות, ולסייע למקבלי השירותים לממש את הפוטנציאל שלהם ולהיות שותפים פעילים בחברה הישראלית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ציימס ישראל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ציימס ישראל ובאחריותו/ה.