לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דניאל פורת

דניאל פורת

דניאל פורת

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-173742

שלום, שמי דניאל פורת, פסיכולוג קליני מתמחה. את הכשרתי המקצועית רכשתי במרכז האקדמי רופין, שם השלמתי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. את עיקר ניסיוני הטיפולי צברתי בעבודה במרפאת "עמך" באשקלון ובשירות הפסיכולוגי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דניאל פורת

אודות דניאל פורת

שלום,

שמי דניאל פורת, פסיכולוג קליני מתמחה. את הכשרתי המקצועית רכשתי במרכז האקדמי רופין, שם השלמתי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. את עיקר ניסיוני הטיפולי צברתי בעבודה במרפאת "עמך" באשקלון ובשירות הפסיכולוגי חינוכי של מועצה אזורית לכיש.

במהלך עבודתי הקלינית, זכיתי לעבוד עם מגוון רחב של מטופלים - ילדים, הורים, מתבגרים ומבוגרים. צברתי ניסיון בעבודה עם מגוון התמודדויות, החל מקשיים ביחסים בין-אישיים, דרך משברי חיים, ועד לקשיים נפשיים מורכבים. בין היתר צברתי  ניסיון בטיפול בהפרעות חרדה ודיכאון, כמו גם בטיפול בטראומה, כולל התמודדות עם תגובות דחק אקוטיות והפרעת דחק פוסט-טראומטית (PTSD).

הגישה הטיפולית שלי משלבת מגוון שפות מעולם הפסיכולוגיה, מתוך הבנה שכל אחת מהן מציעה כלים וזווית ראייה ייחודיים. בעבודתי הקלינית אני משלב בין הגישה הפסיכודינמית לבין גישות עדכניות של הטיפול ההתנהגותי כמו ACT ו-RFT. לצד זאת, אני מאמין בהסתכלות מערכתית בטיפול מתוך הבנה שעל מנת להבין את הפרט במלואו, יש להבין גם את המערכות בהן הוא חי ופועל - משפחה, קהילה, תרבות וחברה.

אני מאמין כי שילוב זה של גישות ושיטות טיפול מאפשר לי להתאים את הטיפול באופן מיטיב לצרכים ולאישיות של כל מטופל, תוך יצירת מרחב המעודד שינוי, צמיחה וגדילה.

אני מקבל מטופלים בקליניקה נעימה במושב באר טוביה וגם מציע טיפול מקוון.

אשמח לבחון יחד כיצד אוכל לסייע. מוזמנים ליצור קשר לשיחת היכרות ראשונית.

0525373173

daniellporat@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דניאל פורת, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דניאל פורת ובאחריותו/ה.