לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדנה קוכמן-גלבאום

עדנה קוכמן-גלבאום

עדנה קוכמן-גלבאום

פסיכותרפיסטית קוגניטיבית-התנהגותית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 10891

שמי עדנה קוכמן-גלבאום (M.A), עו״ס ומטפלת קוגניטיבית-התנהגותית (C.B.T) בוגרת התוכנית הישראלית לטיפול התנהגותי קוגניטיבי בחסות אוניברסיטת בר-אילן המוכרת על ידי איט״ה. אני מטפלת במתבגרים, מבוגרים והדרכת הורים בקליניקה... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0524555298 בימים:
ראשון, בין 09:00 ל 12:00
שני, בין 09:00 ל 12:00

פניה אל עדנה קוכמן-גלבאום

אודות עדנה קוכמן-גלבאום

שמי עדנה קוכמן-גלבאום (M.A), עו״ס ומטפלת קוגניטיבית-התנהגותית (C.B.T) בוגרת התוכנית הישראלית לטיפול התנהגותי קוגניטיבי בחסות אוניברסיטת בר-אילן המוכרת על ידי איט״ה. אני מטפלת במתבגרים, מבוגרים והדרכת הורים בקליניקה פרטית בשכונת אם המושבות בפתח תקווה ומטפלת בישראלים בחו״ל בטיפול און-ליין

בעלת כ-20 שנות ניסיון בטיפול, הדרכת הורים והדרכת צוותים. מציעה טיפול במגוון קשיים: משברי חיים, אבל מורכב, פוסט-טראומה, חרדה, דכאון, קשיים חברתיים, דימוי עצמי, קשיי הפרעת קשב ופעלתנות יתר ועוד.

אני מאמינה שבקשת עזרה היא צעד אמיץ שמצריך תעוזה רבה ואני מעריכה ומכבדת אתכם בהחלטתכם לצאת למסע  להתפתחות ושיפור עצמי. אני מכירה בכך שכולנו כבני אנוש מתמודדים עם אתגרים חיצוניים ופנימיים ואני מחוייבת לסייע וליצור עבורכם מרחב בטוח ואמפטי שנקי משיפוטיות. 

בתחילת התהליך נקבעת במשותף תוכנית טיפולית המתבססת על גישות מבוססות מחקר ועל אמונה בכוחות ובעוצמות שיש לכם בעיצוב חייכם. המטרה בתהליך היא לעזור לכם למצות את הפוטנציאל שקיים בכם, להתגבר על אתגרים רגשיים, להגמיש פרשנויות נוקשות ולהאט את הקצב כדי לסייע לכם לבחור בהתנהגות שתקרב אתכם להיות האנשים וההורים שתמיד רציתם להיות.

אשמח להכיר ולסייע!

קורסים:

טיפול בפוסט-טראומה מבוסס אקט , Dr Russ Harris 

קורס הכשרה לפרוטוקול הטראנס-דיאגנוסטי CBT-TIME, דר׳ אוהד הרשקוביץ

אימון קוגניטיבי-התנהגותי לADHA, דר׳ איריס ברכוז

מבוא ליסודות הטיפול באקט, דר׳ יאיר אברהם

ועוד...

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדנה קוכמן-גלבאום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדנה קוכמן-גלבאום ובאחריותו/ה.