פסיכולוגיה עברית

×Prudence Flint
Prudence Flint ©
זכור אותי
חנן גזית
חנן גזית
חבר מאומת (ללא רישיון)
מספר ת.ז: 00000-1730


חנן גזית

הפרטים המובאים בכרטיס האישי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית, מנוסחים ע"י המשתמשים ובאחריותם

ד"ר חנן גזית הוא בעל דוקטורט בחינוך בהתמחות בנושא אינטראקציות למידה בסביבות מציאות מדומה מאוניברסיטת תל-אביב. חוקר גיימינג למעלה מעשור, מרצה באקדמיה ומנחה פרוייקטי פיתוח ועיצוב אפליקציות משחקים. משנת 2007 חנן משמש כראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי משחקים דיגיטליים העולמי - די.ג.ר.ה ישראל.

חנן מייסד ג׳ולות אינטראקטיב גיימיפיקיישן, מפתח גישת מיינדסט משחקי ומנטור עסקי לסטארטאפים בתחום הגיימינג; יועץ גיימיפיקציה לחברות הזנק בינלאומיות בתחום הבלוקצ'יין; מנטור במרכז מעבדת החדשנות "אינו-נגב"; יו"ר אקדמי שותף במזרח-התיכון של כנס "אימרסיב לרנינג נטוורק" העולמי. בזמנו הפנוי חנן הוא גיימר וכותב את ספרו: מִשְׂחוּק העתיד (שם זמני, בהכנה).

תחומי מחקר ופיתוח:

- חקר משחקים דיגיטליים

- משחוק (גיימיפיקיישן) ו-מיינדסט משחקי לשיפור תוצאות

- עיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים

- פיתוח משחקים/ טכנ' מציאות מדומה/ רבודה עבור בעלי צרכים מיוחדים

- עולמות וירטואליים ואווטארים לשם למידה, אימון והדרכה

- גיימינג

- ספורט אלקטרוני

ליצירת קשר הקליקו > כאן

 For short Academic bio and list of publications click > here