לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

פסיכולוג בהתמחות קלינית

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-169414

  שלום, שמי סשה ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית במרכז הקהילתי לבריאות הנפש ביפו ומקבל בקליניקה במודיעין מכבים רעות. אני מתמחה בטיפול ואבחון בילדים (החל מהגיל הרך), בנוער ומבוגרים צעירים. גם טיפול בהורות. כחלק... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אודות אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

 

שלום,

שמי סשה ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית במרכז הקהילתי לבריאות הנפש ביפו ומקבל בקליניקה במודיעין מכבים רעות. אני מתמחה בטיפול ואבחון בילדים (החל מהגיל הרך), בנוער ומבוגרים צעירים. גם טיפול בהורות. כחלק מעבודתי אני מתפקד כפסיכולוג במעון יום לגילאי 0-3.

בקליניקה אני מציע טיפול ארוך טווח אינטגרטיבי, לילדים, נוער ומבוגרים  צעירים. לצד זאת אני גם מציע טיפול בהורות וכן טיפול דיאדי לגיל הרך ולפי הצורך.

ניתן לפנות לנוכח מגוון קשיים: חרדה, דכאון, קשיי הסתגלות, קשיים חברתיים, הפרעת קשב וריכוז, הספקטרום האוטיסטי, הפרעות התנהגות, משברים, טראומה, התקשרות ועוד.

אני מאמין שבעבודה דרך קשר מיטיב עם הילד מתחיל תהליך של ריפוי וצמיחה, ובעבודה עם הורה יש מקום להתמקד בעולם הפנימי של האדם ההורה- כשלב חדש בהתפתחות העצמי.

יש אפשרות לטיפול בעברית וכן באנגלית וברוסית.

יש אפשרות לטיפול מרחוק

ניתן ליצור עמי קשר

0507888935

sashalulu8887@gmail.com

סשה מינץ לוי

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלכסנדר (סשה) מינץ לוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלכסנדר (סשה) מינץ לוי ובאחריותו/ה.