לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדי אוטמזגין

עדי אוטמזגין

עדי אוטמזגין

פסיכולוגית שיקומית ונוירופסיכולוגית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-153374

היי, אני עדי, ואני פסיכולוגית שיקומית ונוירופסיכולוגית מומחית. מקבלת מבוגרים ומתבגרים לטיפול פסיכולוגי בקליניקה במרכז תל אביב, בגישה אינטגרטיבית המשלבת עבודה פסיכודינמית עם גישות כמו ACT, מיינדפולנס וCBT, ועובדת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עדי אוטמזגין

אודות עדי אוטמזגין

היי, אני עדי, ואני פסיכולוגית שיקומית ונוירופסיכולוגית מומחית. מקבלת מבוגרים ומתבגרים לטיפול פסיכולוגי בקליניקה במרכז תל אביב, בגישה אינטגרטיבית המשלבת עבודה פסיכודינמית עם גישות כמו ACT, מיינדפולנס וCBT, ועובדת גם עם EMDR (לעיבוד אירועים טראומטיים). במקביל, אני עובדת כרכזת תוכנית יום במכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי.

אני מטפלת במגוון מצבים וקשיים נפשיים כגון שינויים במצב הרוח, חרדה, דיכאון, טראומה (אקוטית ומתמשכת), אובדן ושכול, התמודדות עם משברי חיים, תהיות בנושאי זהות עצמית, קשיים במערכות יחסים ובדימוי העצמי. כמו כן, אני בעלת ניסיון טיפולי רב בעבודה עם פגיעות ראש, מחלות נוירולוגיות שונות, אונקולוגיה וכן במגוון מצבים פסיכיאטרים. מוכרת כמטפלת לנפגעי פעולות איבה בביטוח לאומי.

כיום אני גם משרתת במילואים כקצינת נפגעים בבי״ח בדרום, ובעלת ניסיון רב בליווי פצועי מלחמה ובני משפחותיהם.

מספר רישוי 27-153374, מ.ר.מ 48967

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדי אוטמזגין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדי אוטמזגין ובאחריותו/ה.