לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רחל פצ'ניק פומפס

רחל פצ'ניק פומפס

רחל פצ'ניק פומפס

מטפלת ומדריכה זוגית מוסמכת ומטפלת ומדריכה מינית מוסמכת.

מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 570

מטפלת ומדריכה זוגית מוסמכת מטפלת ומדריכה מינית מוסמכת. בעלת נסיון עשיר בעבודה עם זוגות בשלבים השונים של מעגל החיים, החווים משברים, קונפליקטים מסוגים שונים וקשיים בתפקוד המיני.  העובדה שאני מטפלת זוגית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רחל פצ'ניק פומפס

אודות רחל פצ'ניק פומפס

מטפלת ומדריכה זוגית מוסמכת

מטפלת ומדריכה מינית מוסמכת.

בעלת נסיון עשיר בעבודה עם זוגות בשלבים השונים של מעגל החיים, החווים משברים, קונפליקטים מסוגים שונים וקשיים בתפקוד המיני. 

העובדה שאני מטפלת זוגית ומטפלת מינית בהכשרתי הופכת את התהליך הטיפולי לעשיר ומעמיק יותר. אני מאמינה כי בטיפול שבו נוצר קשר טוב ואמון, שיח אמפטי ורגיש ניתן להתבונן על הקושי, להבין אותו ולמצא את הדרך לשינוי,שיפור והעצמת המערכת הזוגית והמינית.

במהלך השנים טיפלתי באוכלוסייה מגוונת בשלבים השונים של מעגל החיים המתמודדים עם תכנים הקשורים בזוגיות לפני נישואין, השפעת הלידה על הזוגיות, בגידה ומשברי נישואין, שיפור התקשורת הזוגית, הדרכה הורית, זוגיות הומו-לסבית ועוד.

בטיפול המיני אני עוסקת בהפרעות בתפקוד המיני בקרב גברים ונשים, הבאות לידי ביטוי במגוון צורות: ירידה בחשק המיני, קושי להגיע לאורגזמה, כאבים ביחסי מין, חרדת ביצוע, חרדה מאינטימיות, חוסר סיפוק מחיי המין ובעיות בתקשורת המינית.

עובדת בקליניקה פרטית בגני תקווה, מרכז רותם לטיפול מיני, מרפאת שס"ק בבית חולים שיבא ומרצה בבר אילן.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רחל פצ'ניק פומפס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רחל פצ'ניק פומפס ובאחריותו/ה.