לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לירון אורבך טאו

לירון אורבך טאו

לירון אורבך טאו

עובדת סוציאלית קלינית MSW

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 29374

שמי לירון אורבך טאו, עובדת סוציאלית קלינית MSW (מ.ר 29374) בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית בהתמחות של טראומה ולחץ מאוניברסיטת ת"א ובוגרת התכנית לטיפול בנפגעות ונפגעי תקיפה מינית של אוניברסיטת חיפה. כיום... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לירון אורבך טאו

אודות לירון אורבך טאו

שמי לירון אורבך טאו, עובדת סוציאלית קלינית MSW (מ.ר 29374) בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית בהתמחות של טראומה ולחץ מאוניברסיטת ת"א ובוגרת התכנית לטיפול בנפגעות ונפגעי תקיפה מינית של אוניברסיטת חיפה. כיום אני לומדת בבית ספר לפסיכותרפיה פסיכודינמית במבוגרים ביחידה ללימודי המשך באוניברסיטת תל אביב.

עוסקת בטיפול נפשי בקליניקה פרטית במרכז ת"א ובמכון טמיר לפסיכותרפיה.

בעבודתי אני מטפלת בגישה פסיכודינמית, ומשלבת כלים וטכניקות מעולמות הטיפול הנרטיבי, מגישות ה CBT ומעולמות הגוף נפש. אני מאמינה כי שילוב הגישות מאפשר התאמה, גמישות ודיוק לצרכים השונים והייחודים אצל כל מטופל ומטופלת.  

במשך השנים, צברתי ניסיון בעבודה טיפולית קלינית פרטנית וקבוצתית עם צעירים ומבוגרים המתמודדים עם אתגרים שונים במהלך חייהם, לרבות תהליכי שינוי, קבלת החלטות, קשיי הסתגלות, משברי חיים, טראומה, לחץ וחרדה. המפגש בטיפול עם חוויות שונות ומגוונות, במעגל החיים, מהווה קרקע פורייה לצמיחה מחדש ומאפשר התמודדות עם תחושות של תקיעות, בדידות, ריקנות, עצב, כעס, קשיים בדימוי עצמי וקשיים בקשרים בינאישיים. 

אני מאמינה כי כאשר אדם בתוך עצמו הוא גר, ולא בתוך עצמו הוא זר, הוא יותר חופשי. 

בקשר טיפולי, מתהווה מערכת יחסים בין מטפל למטופל, ממנה ניתן לצמוח. קשר זה, מאפשר הזדמנות להתבוננות עצמית אמיצה וכנה בתוך נפשנו, ולהיכרות עם כל החלקים הקיימים בנו. גילויים אלו מביאים עימם תנועה חדשה במרחבים רבים בחיינו, תנועה המרחיבה את התפיסה שלנו לגבי עצמנו, מעודדת צמיחה, מסוגלות עצמית, תחושת סיפוק ומשפרת את איכות חיינו. 

ליצירת קשר: 0524500625

orbach.liron@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לירון אורבך טאו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לירון אורבך טאו ובאחריותו/ה.