לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
פנחס רון

פנחס רון

פנחס רון

פנחס רון, פסיכולוג שיקומי. גמלאי (בן 77)

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-2343

 פסיכולוג שיקומי. גימלאי (בן 73). עיקר עבודתי הייתה באיבחון ושיקום פגועי ראש, בעיקר לאחר C.V.A  .כמו גם איבחון אנשים עם חשד לדימנציה.  נושאי ההתעניינות: התמודדות האדם החולה והנכה עם מחלתו ונכותו. התמודדות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל פנחס רון

פנחס רון השיב ל 100% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דובר עברית.

אודות פנחס רון

 פסיכולוג שיקומי. גימלאי (בן 73). עיקר עבודתי הייתה באיבחון ושיקום פגועי ראש, בעיקר לאחר C.V.A  .כמו גם איבחון אנשים עם חשד לדימנציה. 

נושאי ההתעניינות: התמודדות האדם החולה והנכה עם מחלתו ונכותו. התמודדות עם אובדנים והתמודדות עם הזיקנה. הקניית משמעות, ואיך גורמים למתמודד "לקנות" משמעות להתמודדותו. כמו גם משמעות בקבלת הנכות והאובדן.

התעניינות במרכיבים האינדיבידואליים הנותנים משמעות לחיים, כמו גם במרכיבים הפסיכולוגיים, הפילוסופיים והתיאולוגיים הכלליים שאפשר לקכל/לקחת מהם משמעות.   

התחביב/העבודה/השליחות המועדפת: כתיבה שעוזרת (ע"פ רוב בשירה)

ברצוני לציין שאני בעצמי מתמודד עם מחלה נויירולוגית שהסימפטומים העיקריים הפוגעים שלה הם: בעיה בשיווי משקל הגורמת לנפילות, וחולשה ואי סגירה של מיתרי הקול המאפשרים רק ללחוש, בעיה שגורמת לקשיים בתיקשורת.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של פנחס רון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי פנחס רון ובאחריותו/ה.