לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ילנה גלוזמן

ילנה גלוזמן

ילנה גלוזמן

מטפלת ומדריכה בטיפול זוגי ומשפחתי, מטפלת EMDR מוסמכת

מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 1516

אודות ילנה גלוזמן בקצרה:

מחברת הספר "משפחה אוהבת: המדריך ליצירת קרבה רגשית", 2019. מטפלת ומדריכה מוסמכת בטיפול זוגי ומשפחתי, מומחית בעבודה עם נפגעי טראומה, חרדה וחוויות קשות. בעלת ניסיון של כ-20 שנה בעבודה עם ילדים ומבוגרים. אני מאמינה...

פניה אל ילנה גלוזמן

אודות ילנה גלוזמן

מחברת הספר "משפחה אוהבת: המדריך ליצירת קרבה רגשית", 2019. מטפלת ומדריכה מוסמכת בטיפול זוגי ומשפחתי, מומחית בעבודה עם נפגעי טראומה, חרדה וחוויות קשות. בעלת ניסיון של כ-20 שנה בעבודה עם ילדים ומבוגרים. אני מאמינה אדוקה בטיפול זוגי ומשפחתי ועם השנים השכלתי שתמיכתה של המשפחה הינה חיונית בתקופות מורכבות בחיינו. לצערי, רבים לא יודעים לבקש את הסיוע הנדרש וגם לא להעניק את התמיכה המיוחלת לבני משפחתם.  כאשר ישנם רצון, נחישות והתמדה לשנות דפוסי תקשורת הרסניים שנרכשו ממשפחת המוצא של בני הזוג, תופתעו להיווכח שתוצאות הטיפול ברוב המקרים הינן מופלאות.
במשך שנים רבות אני מטפלת בילדים ובני נוער הסובלים מבעיות חברתיות, מחשבות אובדניות, הפרעות אכילה ופגיעה עצמית, בעיות קשב וריכוז וADHD. 
מטפלת בזוגות שחווים את תקופה של משבר, בגידה, חוסר סיפוק בזוגיות ומלאי לבטים לגבי פתיחה בהליכי גירושין. 
מטפלת פרטנית בשיטת EMDR באנשים, שסובלים מדיכאון, חרדות, נוטים להתפרצויות זעם, שעברו אירועים טראומתיים קשים, מתמודדים עם האובדן, פגיעות מיניות, הפרעות אכילה, מחלות כרוניות מתמשכות (סרטן, מחלות אוטואימוניות - הטיפול עוזר בהקלת הסימפטומים) . 
אני מקבלת בקליניקה פרטית שלי באשדוד, אשמח מאוד לסייע 052-6662163. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ילנה גלוזמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ילנה גלוזמן ובאחריותו/ה.