לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר טלי מרון

ד"ר טלי מרון

ד"ר טלי מרון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-132198

אודות ד"ר טלי מרון בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית, PhD מאוניברסיטת בר-אילן. מטפלת בפעוטות, בילדים ובמתבגרים בביה"ח שלוותה במרפאת ילדים ונוער ובמרפאה לגיל הרך ובעלת קליניקה פרטית בצפון תל אביב.  חברה בפורום הישראלי והעולמי לנוירופסיכואנליזה...

פניה אל ד"ר טלי מרון

אודות ד"ר טלי מרון

פסיכולוגית קלינית מומחית, PhD מאוניברסיטת בר-אילן.

מטפלת בפעוטות, בילדים ובמתבגרים בביה"ח שלוותה במרפאת ילדים ונוער ובמרפאה לגיל הרך ובעלת קליניקה פרטית בצפון תל אביב.  חברה בפורום הישראלי והעולמי לנוירופסיכואנליזה וחוקרת תחומים של יצירתיות ואסוציאציות חופשיות, טיפול פסיכולוגי ומוח.

מציעה טיפול פסיכולוגי פרטני לילדים, הדרכת הורים, וטיפול דיאדי (הורה-ילד/ה יחד) לילדים החל מהגיל הרך ועד גיל 18.

אני מטפלת בשיטה הדינמית במשחק וביצירה ומשלבת בהתאם לצורך כלים קוגניטיביים- התנהגותיים (CBT) ו-E.M.D.R  (טיפול בסימפטומים וסבל הנובעים מחשיפה לאירועי חיים שליליים על כל סוגיהם וביניהם טראומה, באמצעות תנועות עיניים).

בין תחומי התמחות: טיפול בחרדה, קשיים חברתיים, קשיי הסתגלות, דיכאון, הפרעות קשב, וויסות רגשי (לדוגמה התקפי זעם/ התכנסות), טראומה וקשיים התנהגותיים נוספים על בסיס רגשי והתפתחותי.  בעבודה עם הורים: שיקום הסמכות ההורית, התמודדות וטיפול במשברי חיים וקשיים התנהגותיים ורגשיים של הילד/ה ושל ההורים.

חלק משמעותי בעיני בטיפול בילדים ובהורים הוא להכיר ולהבין את העולם הפנימי של הילד/ה ולאפשר התפתחות תקינה באופן יצירתי ופורה.

**מציעה טיפול בעברית ובאנגלית ברמה של שפת אם.

**Psychotherapy offered in both Hebrew and English.

טלפון: 0506966280

מייל: talimarron@yahoo.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר טלי מרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר טלי מרון ובאחריותו/ה.