לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נעה שמיר

נעה שמיר

נעה שמיר

פסיכותרפיה CBT

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 18404

אודות נעה שמיר בקצרה:

עובדת סוציאלית קלינית (MSW) שמי נעה, אני פסיכותרפיסטית CBT, חברה מומחית באיט"ה, עו"ס קלינית MSW. בעלת נסיון טיפולי רב שנים עם א.נשים במצבי חיים מורכבים במסגרות שונות בשירות הציבורי והסקטור הפרטי. מטפלת בא.נשים...

פניה אל נעה שמיר

דוברת עברית.

אודות נעה שמיר

עובדת סוציאלית קלינית (MSW)

שמי נעה, אני פסיכותרפיסטית CBT, חברה מומחית באיט"ה, עו"ס קלינית MSW. בעלת נסיון טיפולי רב שנים עם א.נשים במצבי חיים מורכבים במסגרות שונות בשירות הציבורי והסקטור הפרטי. מטפלת בא.נשים מגיל 18 ומעלה, המבקשות.ים להתמודד עם קשיים במהלך חייהם או מעוניינות.ים להכיר את עצמן.ם טוב יותר.

אני מציעה טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT) אינטגרטיבי, בשילוב טכניקות מהגל השלישי ( מיינדפולנס, ACT, DBT), עיבוד טראומה ופסיכותרפיית EMDR, תהליך ממוקד ויסות רגשי.

המפגשים מתקיימים במרחב מכבד ובטוח. יחד נתבונן בחוויה הרגשית ובמה שמרכיב אותה: המחשבות שלנו על עצמנו, על האחרות.ים ועל העולם, הדרך בה אנחנו מפרשות.ים אירועים ומערכות יחסים, תחושות הגוף שלנו, הדחף שלנו לבצע פעולות או להמנע מהן.

 

בתהליך זה ניתן להתמודד באופן מייטיב עם בעיות שונות:

התהליך נבנה מתוך עמדה גמישה המתאימה את השלבים לצרכים, הקשיים והכוחות של כל איש.ה. הוא מתאים למי שמעוניין.ת לשפר את איכות החיים, להגיע לקבלה עצמית ותפקוד טוב יותר.

אני מזמינה ליצור עימי קשר. 

 

 

 

 

אפשרות למפגשים בת"א ובחבל מודיעין ומפגשים אונליין. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נעה שמיר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נעה שמיר ובאחריותו/ה.