לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת קדר

ענת קדר

ענת קדר

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-117111

אודות ענת קדר בקצרה:

שלום, אני ענת קדר, פסיכולוגית רפואית ופסיכו-אונקולוגית (מ.ר. 27-117111) מטפלת באנשים המתמודדים עם משבר בעקבות מחלה או פגיעה פיזית. מתמחה בטיפול בחולי סרטן ומחלימים, ובני משפחותיהם, בשלבים השונים של ההתמודדות עם המחלה. מחלה...

פניה אל ענת קדר

דוברת עברית.

אודות ענת קדר

שלום, אני ענת קדר, פסיכולוגית רפואית ופסיכו-אונקולוגית (מ.ר. 27-117111)

מטפלת באנשים המתמודדים עם משבר בעקבות מחלה או פגיעה פיזית.

מתמחה בטיפול בחולי סרטן ומחלימים, ובני משפחותיהם, בשלבים השונים של ההתמודדות עם המחלה.

מחלה או פציעה, בשל היותם מפתיעים ובלתי מתוכננים, יוצרים אצל האדם כאוס, פגיעה בתפקוד היומיומי- בפן האישי והמקצועי, בלבול ואי ודאות וחרדה לגבי העתיד. גם לאחר ההחלמה, מטופלים רבים חשים חשש מחזרת המחלה, וקושי לחזור לשגרה ול"עולם הבריאים". כשמדובר במחלה מסכנת חיים, ההתמודדות הופכת קשה אף יותר.

בנוסף למטופלים, גם בני המשפחה מצויים במשבר. הטיפול באדם החולה שואב מהם כוחות רבים, ולצד הצורך לקיים את שגרת הבית, נוצר לחץ ותסכול.

מטרת הטיפול הפסיכולוגי הוא לספק מרחב בטוח לשיתוף, קבלת תמיכה רגשית, התייעצות בנושאים שונים ומתן כלים להתמודדות עם אתגרי המחלה והשלכותיה. במסגרתו יתקיימו מפגשים אישיים, בהם ישולבו גישות טיפוליות שונות לפי צרכי המטופל- כמו CBT (טיפול קוגניטיבי התנהגותי), הרפיה ודמיון מודרך.

 

קצת עליי:

- בעלת תואר BA (בהצטיינות) בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר אילן.

- תואר MA (בהצטיינות) בפסיכולוגיה רפואית, המכללה האקדמית תל אביב יפו.

- התמחות של כ-4 שנים כפסיכולוגית במכון האונקולוגי בבית חולים רמב"ם- במסגרת המרפאה וכפסיכולוגית אחראית במחלקת אשפוז. כחלק מתפקידי טיפלתי בחולי סרטן, מחלימים ובני משפחותיהם, בטיפולים פרטניים, וכן הנחיתי קבוצת תמיכה לחולים ומלווים. בנוסף, הדרכתי סטודנטים לפסיכולוגיה רפואית בבית החולים.

כיום, מטפלת בקליניקה פרטית במושב בצת, ועורכת ביקורי בית למטופלים הזקוקים לכך.
בנוסף, מנחה קבוצות תמיכה לחולי סרטן מטעם "האגודה למלחמה בסרטן".

ניתן לפנות אליי בטלפון- 052-4848587

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת קדר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת קדר ובאחריותו/ה.