לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עידו וינשטיין

עידו וינשטיין

עידו וינשטיין

פסיכולוג רפואי מומחה, מטפל באנשים הסובלים מכאבים כרוניים

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-135413

גם את/ה סובל מכאבים כרוניים? אתם לא לבד. עפ"י הערכות, כל אדם רביעי בעולם סובל מכאב כרוני. בין אם הוא צץ פתאום או התחיל בעקבות טראומה גופנית - ההתמודדות עם כאב כרוני עשויה להיות קשה ולהשפיע באופן משמעותי על הנפש... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עידו וינשטיין

אודות עידו וינשטיין

גם את/ה סובל מכאבים כרוניים? אתם לא לבד. עפ"י הערכות, כל אדם רביעי בעולם סובל מכאב כרוני. בין אם הוא צץ פתאום או התחיל בעקבות טראומה גופנית - ההתמודדות עם כאב כרוני עשויה להיות קשה ולהשפיע באופן משמעותי על הנפש ועל איכות החיים. ולמרות זאת, חרדה ודיכאון בשל כאב כרוני אינה גזירת גורל!

שלום, אני עידו, פסיכולוג רפואי מומחה, מטפל במבוגרים הסובלים מכאבים כרוניים בקליניקה פרטית בתל אביב. מוסמך תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה רפואית מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו. את ניסיוני המקצועי רכשתי במרפאת הכאב, החטיבה הכירורגית ומחלקת פלסטיקה בבית החולים איכילוב, וכן במרפאה פסיכולוגית במסגרת הרפואה הראשונית, הכוללת שיתוף פעולה עם רופאי/ות משפחה. חבר האגודה הישראלית לפסיכוסומטיקה. 

הגישה הטיפולית שלי, אשר בה אני מאמין, היא גישה אינטגרטיבית.

גישה זו משלבת בין חשיבה דינאמית קלאסית וגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT), העוסקת בשינוי מחשבתי והתנהגותי בהווה.

בהתאם לצורך, משלב בטיפול גם טכניקות פסיכופיזיולוגיות כגון תרגול נשימות, דמיון מודרך, מיינדפולנס והיפנוזה רפואית. אני מאמין שבאמצעות טיפול פסיכולוגי ממוקד כאב, ניתן להקל על הכאבים ולשפר את איכות החיים באופן משמעותי!

תחומי טיפול נוספים: התמודדות עם כאב כרוני, פסיכוסומטיקה וסימפטומים גופניים ללא ממצא רפואי ברור.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עידו וינשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עידו וינשטיין ובאחריותו/ה.