לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורית נחמיאס-חימוביץ'

אורית נחמיאס-חימוביץ'

אורית נחמיאס-חימוביץ'

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-5656

ד"ר אורית נחמיאס-חימוביץ', פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה בטיפול ובאיבחון. רעננה.  פסיכולוגית קלינית בעלת נסיון של מעל ל- 20 שנה בטיפול במגוון קשיים ביניהם: חרדות, דיכאון, משברי חיים, חוויות עבר טראומטיות,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אורית נחמיאס-חימוביץ'

אודות אורית נחמיאס-חימוביץ'

ד"ר אורית נחמיאס-חימוביץ', פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה בטיפול ובאיבחון. רעננה. 

פסיכולוגית קלינית בעלת נסיון של מעל ל- 20 שנה בטיפול במגוון קשיים ביניהם: חרדות, דיכאון, משברי חיים, חוויות עבר טראומטיות, התבלטויות ותהליכי קבלת החלטות, הסתגלות והכנה מיטיבה לקראת שינויים (נישואין, הריון ולידה, גיוס ושחרור מצה"ל, יציאה לגמלאות וכד'), התמודדויות בזוגיות על כל שלביה, קשיים ביצירת קשרים משמעותיים וזוגיים, הפרעות פוסט טראומטיות ועוד. 

מטפלת בטיפול פרטני וזוגי בבוגרים (החל מגיל 16 ומעלה) ובמבוגרים. משלבת טיפול בגישה פסיכו-דינמית עם מגוון שיטות ממוקדות: טיפול קוגנטיבי-התנהגותי (CBT), שיטות לטיפול בטראומה (PE, EMDR), מיינדפולנס ועוד.

אני מאמינה כי הטיפול הינו שיח פתוח ומכבד המותאם לצרכיו ומטרותיו של הפונה. שיח המאפשר מסע משותף בסביבה בטוחה, מקבלת ורגישה, במטרה להתבוננות פנימית הדרגתית, לתוך עולמנו הפנימי ולהרחבת המודעות לאפשרויות ולהשלכות של בחירותינו. אני מאמינה כי תקופות משבר והתלבטויות הן הזדמנויות לצמיחה אמיתית ולגילוי של כוחות ומשאבים המצויים בנו. 

בנוסף, מעבירה הרצאות וסדנאות במגוון תחומים: זוגיות, העצמה וצמצום שחיקה, התמודדות עם מצבי לחץ, התקשרות, הסתגלות לצה"ל ועוד.  

השכלה אקדמית: תואר שלישי (Ph.D) בפסיכולוגיה, אוניברסטית בר-אילן. נושא התזה: "חווית מחויבות בקשר זוגי-פרספקטיבה של תאוריית ההתקשרות". תואר שני (M.Aׂ) בפסיכולוגיה קלינית של הילד ופסיכולוגיה רפואית, אוניברסיטת בר-אילן. נושא התזה: "מחקר נרטיבי של חוויות ומשמעות האהבה בקשר זוגי". תואר ראשון (B.A) בפסיכולוגיה וחינוך, אוניברסיטת בר-אילן. בעבר: עוזרת מחקר, עוזרת הוראה ורכזת מרכז לחקר זוגיות (באוניברסיטת בר-אילן) ומרצה במכללת אשקלון (שלוחת אוניברסיטת בר-אילן). 

נסיון תעסוקתי: 16 שנים של שרות כפסיכולוגית בצה"ל במגוון תפקידים בעבודה מול חיילים והוריהם, אנשי קבע, מפקדים. טיפולים פרטניים, זוגיים, קבוצתיים, הדרכות, הרצאות וסדנאות במגוון תחומים. התמחות אשפוזית: בי"ח שלוותה. 

מידע נוסף: קליניקה עם נגישות לבעלי מוגבלויות. 

לתיאום פגישה: טלפון: 052-9272153. הקליניקה ממוקמת ברעננה, באזור מרכזי, עם חנייה צמודה ונוחה. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורית נחמיאס-חימוביץ', ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורית נחמיאס-חימוביץ' ובאחריותו/ה.