לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
פרופסור  יהודה בר שלום

פרופסור יהודה בר שלום

פרופסור יהודה בר שלום

יועץ חינוכי

יועץ חינוכי מאומת
מספר רישיון: 21108

אודות פרופסור יהודה בר שלום בקצרה:

מדריך ומטפל קוגניטיבי התנהגותי בTeam CBT, שיטתו היעילה של פרופ' דייויד ברנס. בנוסף, אני פרופסור חבר לחינוך (מינוי על ידי ועדה עליונה, המועצה להשכלה גבוהה). יש לי ניסיון רב כיועץ ומטפל קוגניטיבי התנהגותי בשיטתו...

פניה אל פרופסור יהודה בר שלום

אודות פרופסור יהודה בר שלום

מדריך ומטפל קוגניטיבי התנהגותי בTeam CBT, שיטתו היעילה של פרופ' דייויד ברנס. בנוסף, אני פרופסור חבר לחינוך (מינוי על ידי ועדה עליונה, המועצה להשכלה גבוהה).

יש לי ניסיון רב כיועץ ומטפל קוגניטיבי התנהגותי בשיטתו היעילה והמוכחת של פרופ' ברנס.  אני בוגר מכון פסגות , למדתי ישירות מפרופ' ברנס ומתלמידיו בארה"ב את שיטת Team CBT ומדריך הורים בשיטת אייכה, (למידת השיטה ישירות מד"ר איתן לבוב).  Team CBT הינה שיטה יעילה ביותר להתמודדות עם סוגיות של חרדה, דיכאון, בעיות בקשרים בין אישיים, דחיינות והתמכרויות.  שיטת אייכה יעילה מאוד בהדרכת הורים אשר ילדיהם (לעתים גם ילדים "גדולים מאוד") איבדו את הכיוון.

חזרתי לישראל במרץ 2020 משליחות אקדמית בחו"ל (נשיא אוניברסיטת הבראיקה במקסיקו) פותח מחדש את הקליניקה בירושלים ועובד גם דרך האינטרנט.  ליצירת קשר: yehudabarshalom2@gmail.com או ווטסאפ ישראלי 0505643159.  בנוסף, חוזר ללמד באקדמיה, באוניברסיטה העברית ובמכללת רמת גן (הכשרת יועצים). כמו כן, חוזר לעבוד כיועץ חינוכי בבית הספר קדמה.  צור/צרי קשר לבירור אם הגישה שלי מתאימה לך.  מדוע? כי מגיע לך להרגיש יותר טוב. 

אתר אישי:   www.yehudabarshalom.com     בלוג:   teamcbt.yehudabarshalom.com   

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של פרופסור יהודה בר שלום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי פרופסור יהודה בר שלום ובאחריותו/ה.