לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דורין דובקין

דורין דובקין

דורין דובקין

פסיכולוגית אחרי התמחות קלינית, מטפלת און ליין.

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-139298

פסיכולוגית אחרי התמחות קלינית  במסגרת עבודתי אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים בקליניקה פרטית און ליין.  בהכשרתי הקלינית, התמחיתי במרפאה לבריאות הנפש ובמחלקה לטיפול יום פסיכיאטרי של המרכז הרפואי קפלן. במסגרות אלה טיפלתי במבוגרים ורכשתי ניסיון בטיפול... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דורין דובקין

אודות דורין דובקין

פסיכולוגית אחרי התמחות קלינית 

במסגרת עבודתי אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים בקליניקה פרטית און ליין. 

בהכשרתי הקלינית, התמחיתי במרפאה לבריאות הנפש ובמחלקה לטיפול יום פסיכיאטרי של המרכז הרפואי קפלן. במסגרות אלה טיפלתי במבוגרים ורכשתי ניסיון בטיפול בטראומה, דכאון, חרדה, מצבי אובדן ואבל, משברי חיים, קשיים בדימוי העצמי, קשיים במערכות יחסים ועוד. 

במסגרת עבודתי הנרחבת בחטיבת הנשים של ביה"ח קפלן, טיפלתי בנשים ובזוגות שעברו לידה דוממת על פי מודל טיפול ייחודי לעיבוד האובדן והאבל. טיפלתי במקרים של הריון בסיכון התמודדות עם פגות וטיפולי פוריות. כמו כן, העברתי סדנאות הכנה לקראת ניתוח קיסרי לזוגות לפני הלידה בשיתוף עם הצוות הרפואי במחלקת נשים בבית החולים. 

אני מטפלת בגישה פסיכודינאמית בשילוב כלים מגישות טיפוליות נוספות כגון טיפול קוגנטיבי-התנהגותי (CBT), סכימה-תרפיה ועוד, זאת בהתאם לפניית המטופל וצרכיו.

ניתן ליצור קשר דרך המייל והוואטסאפ

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דורין דובקין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דורין דובקין ובאחריותו/ה.