לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אירינה ברינשטיין

אירינה ברינשטיין

אירינה ברינשטיין

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-118185

  שמי אירינה, אני פסיכולוגית קלינית מומחית. אני מטפלת במבוגרים במגוון קשיים ומצבים נפשיים כגון דיכאון, חרדה, אובדן ואבל, סוגים שונים של טראומה, קשיים בינאישיים והתמודדות עם משברי חיים. אני מקיימת טיפולים פרטניים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אירינה ברינשטיין

אודות אירינה ברינשטיין

 

שמי אירינה, אני פסיכולוגית קלינית מומחית. אני מטפלת במבוגרים במגוון קשיים ומצבים נפשיים כגון דיכאון, חרדה, אובדן ואבל, סוגים שונים של טראומה, קשיים בינאישיים והתמודדות עם משברי חיים. אני מקיימת טיפולים פרטניים בעיקר בגישה פסיכודינמית, אם כי משלבת כלים ועקרונות מעולם הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי (CBT) בהתאם לצכריו של המטופל.  

ניסיון מקצועי:

לאורך דרכי המקצועית טיפלתי בקליניקה של אוניברסיטת בר-אילן, בפנימיית עליית הנוער, במרפאה ובשתי מחלקות אשפוז במרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל בו רכשתי ניסיון חשוב של עבודה עם משברים נפשיים קשים. כמו כן, במשך 7 שנים במקביל לעבודתי הקלינית עבדתי בשירות הפסיכולוגי-חינוכי של עיריית חיפה. כיום בנוסף לעבודה בקליניקה פרטית בחיפה, אני עובדת במרפאה לבריאות הנפש מרבך (קריית חיים) של שירותי בריאות כללית. אני עובדת עם מטופלים שמתמודדים עם מגוון קשיים וכן מדריכה מתמחים וסטודנטים בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה במסגרת הסמכה להדרכה בתחומים אלו. במגזר הציבורי צברתי גם ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות מרקע תרבותי שונה ובין היתר ניסיון רב של טיפולים בשפה הרוסית מתוך היכרות עמוקה עם הניואנסים התרבותיים של מדינות בריה''מ לשעבר.

השכלה אקדמית:

תואר שני (M.A.) בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת בר-אילן בהצטיינות

תואר ראשון (B.A.) בפסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה בהצטיינות יתרה

שפות:

עברית, רוסית

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אירינה ברינשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אירינה ברינשטיין ובאחריותו/ה.