לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ערן קימל

ערן קימל

ערן קימל

פסיכולוג/ית, מטפל/ת משפחתי/ת וזוגי/ת

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-122939
מטפל/ת זוגי/ת ומשפחתי/ת מאומת/ת
מספר תעודת הסמכה: 2045

שלום נעים מאוד. שמי ערן, אני פסיכולוג (MA) ומטפל מוסמך מטעם האגודה לטיפול משפחתי וזוגי, בעל קליניקה מרווחת ונגישה בסביבת יקנעם-רמת מנשה-זכרון יעקב. טיפול בגישה מערכתית בנוער ומבוגרים,  זוגות ומשפחות.  על... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ערן קימל

אודות ערן קימל

שלום נעים מאוד. שמי ערן, אני פסיכולוג (MA) ומטפל מוסמך מטעם האגודה לטיפול משפחתי וזוגי, בעל קליניקה מרווחת ונגישה בסביבת יקנעם-רמת מנשה-זכרון יעקב. טיפול בגישה מערכתית בנוער ומבוגרים,  זוגות ומשפחות. 

על עצמי כמטפל: בתחילת שנות ה 20 לחיי, התחלתי במסע שהמשיך כ 20 שנים בגרמניה, שם קיבלתי את הכשרתי המקצועית. מעבר לשפה ולתרבות למדתי שיעור חשוב בחיים - על שייכות ועצמאות, על מה זה להיות זר. כיום אני גר וחי עם משפחתי בגלעד. אני מאמין שאנחנו מתפתחים, לומדים וצומחים בתוך הקשרים - במשפחה וזוגיות, בעבודה ועם אנשים שפוגשים אותנו, עם הרבה סקרנות וללא שיפוטיות. המפגש הטיפולי לא שונה בהרבה, אך הוא מיוחד כי הוא נותן לנו הזדמנות בצורה מוגנת ובקצב שמתאים לנו לבחון ולהתבונן באופן שבו אנחנו מתמודדים עם קשיים ושאלות מהותיות, בצורה שבה אנחנו מגדירים בעיות ומחפשים פתרונות. הטיפול הוא תוצאה של בדיקה והסכמה משותפת בין מטפל ומטופל על מטרות ומסגרת, ויכול להתקיים באופן פרטני, זוגי או משפחתי. לעיתים רבות נדרש מספר מפגשים מוגדר ומוגבל בזמן, בעיקר בטיפוליים זוגיים ומשפחתיים. 

פודקאסט: https://open.spotify.co...iwm4yX5bDe5w

השכלה וניסיון: לימודי פסיכולוגיה במגמה קלינית (MA). ניסיון תעסוקתי רב בבריאות הנפש. לימודי פסיכותרפיה 5 שנים בטיפול מערכתי, עם הסמכה מטעם האגודה האירופאית והישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי, הכשרה בעבודה עם הורים ע״פ מודל ״הסמכות החדשה״ (ח. עומר). השתלמויות מקצועיות שונות סביב מיומנויות הטיפול, בנוסף הכשרות וניסיון תעסוקתי בתחומי עניין (טראומה, טיפול קבוצתי, הגל השלישי של הטיפול הקוגניטיבי, ייעוץ ופיתוח ארגוני). 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ערן קימל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ערן קימל ובאחריותו/ה.