לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אליאורה עמית

אליאורה עמית

אליאורה עמית

עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית CBT

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 26061

אני אליאורה עמית, עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית בגישת CBT. אני מקבלת בני 18+ בקליניקה פרטית ואון ליין. הטיפולים אותם אני מקיימת יכולים להיות קצרי מועד או ארוכי טווח לפי צרכי המטופל והקשיים שעולים. הטיפולים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אליאורה עמית

אודות אליאורה עמית

אני אליאורה עמית, עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית בגישת CBT. אני מקבלת בני 18+ בקליניקה פרטית ואון ליין. הטיפולים אותם אני מקיימת יכולים להיות קצרי מועד או ארוכי טווח לפי צרכי המטופל והקשיים שעולים. הטיפולים מתקיימים בעברית או אנגלית לפי העדפת המטופל. הטיפול הנפשי מתחיל באינטייק, היכרות וביסוס הקשר ויחד נבנה תוכנית טיפול אותה נדייק ונעמיק לאורך הדרך.

תחומי ההתמחות שלי הם: הפרעות חרדה, דיכאון, ויסות רגשי,  OCD ו ROCD, קשיי הסתגלות, משברי חיים, רומינציות, מחשבות טורדניות, ניהול לחצים, קשיי שינה ואובדן ושכול. רכשתי ניסיון עם אוכלוסיות רחבות ביניהן: צעירים, סטודנטים, הורים בשלבים הראשונים, מבוגרים, גיל הפרישה, אזרחים ותיקים והגיל השלישי. 

אני מאמינה שטיפול זה בריאה משותפת בה שני אנשים עובדים יחד כדי להטיב את איכות החיים והרווחה הנפשית של הפונה. כל אחד מביא את הייחודיות שלו לקשר הטיפולי, המטפל עם המקצועיות, ההתמחות וההכוונה שלו והמטופל עם הידע שלו על חייו ומצפן לאן הוא רוצה להגיע. מכאן, אני מתאימה את הגישה הטיפולית לכל אדם ועובדת באופן אינטגרטיבי בין הגישה הפסיכו-דינאמית, CBT, וסכמה-תרפיה. לדוגמא, לפעמים מה שעוזר זה להבין את היחסים המוקדמים שהיו בחיי המטופל וכיצד הם מתגלמים בהווה. לעיתים מקדם להבין את הדינאמיקה בין מחשבות, התנהגות ורגשות ולהציע פרשנויות אחרות לסיטואציה. ובפעמים אחרות נתמקד בצרכים הרגשיים המוקדמים שלא קבלו מענה וחלקי עצמי שונים שתופסים את הבמה הראשית של הנפש. יחד נזהה דפוסי התמודדות שזקוקים ל"עדכון גרסה" ונפעל לאמץ דפוסים בריאים ומסתגלים יותר בכאן ועכשיו. אני מצפה לעבודתנו המשותפת.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אליאורה עמית, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אליאורה עמית ובאחריותו/ה.