לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דנה אלפסי

דנה אלפסי

דנה אלפסי

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-140405

דנה אלפסי - פסיכולוגית קלינית (מספר רישוי - 27-140405) טיפול פסיכולוגי במבוגרים, נוער וילדים בקליניקה ברמת אביב.  אני מטפלת בגישה הפסיכודינמית, גישה הרואה את החשיבות שבהיכרות עמוקה עם האדם השלם הפונה לטיפול, ויצירת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דנה אלפסי

אודות דנה אלפסי

דנה אלפסי - פסיכולוגית קלינית (מספר רישוי - 27-140405)

טיפול פסיכולוגי במבוגרים, נוער וילדים בקליניקה ברמת אביב. 

אני מטפלת בגישה הפסיכודינמית, גישה הרואה את החשיבות שבהיכרות עמוקה עם האדם השלם הפונה לטיפול, ויצירת קשר קרוב ומאפשר בין המטופל/ת למטפלת. במסגרת הטיפול, ובתוך הקשר שנרקם, נוצר מרחב ייחודי - בו ניתן לחשוב יחד באופן פתוח ומקבל, ובו מתאפשר מפגש חי ואמיתי עם רגשות, דפוסים, וקשיים העומדים בבסיס הפנייה לטיפול. 

במהלך הלימודים וההתמחות בפסיכולוגיה קלינית רכשתי הכשרה מעשית מגוונת, הכוללת טיפול בילדים ונוער וטיפול במבוגרים. לאורך השנים, צברתי ניסיון בעבודה עם אנשים שפנו לטיפול מסיבות שונות, בניהן חוויות של דיכאון, חרדה, קשיים שונים המתעוררים ביחסים בינאישיים, התמודדות עם משבר, דימוי עצמי נמוך, חוויות חוזרות של תסכול וכישלון, ועוד. בנוסף, צברתי ניסיון רב בעבודה עם ילדים שהתמודדו עם טראומה, אובדן, שינויים ומעברים, או שהפגינו קשיים שונים - קושי לתפקד בבית הספר, קשיים חברתיים, התפרצויות זעם וקשיי התנהגות, ועוד. כמו כן, טיפלתי בילדים המאובחנים על הרצף האוטיסטי. 

השכלה

נסיון מקצועי

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דנה אלפסי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דנה אלפסי ובאחריותו/ה.