לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל קמפפרמיכל קמפפר
תאריך רישום: 4/11/2013
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות מיכל קמפפר

עו"ד מיכל קמפפר הינה בעלת משרד עצמאי העוסק בענייני משפחה וגישור משנת 1999. עובדת בשיתוף פעולה עם מטפלים, מנחה קורסי גישור בסיסיים ומתקדמים (פרקטיקום) ומרצה בפורומים שונים בנושאים משפטיים בתחום דיני המשפחה, ירושה ומשא ומתן. לשעבר יועצת משפטית בלשכה המשפטית של נעמת. משתתפת בכנסים בינלאומיים בנושא גירושין בשיתוף פעולה, ונמצאת בקשר מתמיד עם עמיתים מחו"ל.

מיכל מאמינה שבני אדם יכולים להידבר אחד עם השני על מנת לפתור את המחלוקות ביניהם. היא מחויבת לסייע לכם בהליכי הידברות ומשא ומתן על מנת להגיע להסכם הטוב ביותר עבורכם ועבור ילדכם.

כעורכת דין ומגשרת עוסקת בייצוג לקוחות בדרך של "גירושין בשיתוף פעולה" (Collaborative Divorce), בגישור, בליווי משפטי של לקוחות הנמצאים בהליכי גישור, בייעוץ משפטי בענייני משפחה, בעריכת הסכמים משפטיים וצוואות.

מאחוריה שנים רבות של הנחייה והדרכת קורסי גישור במרכזי גישור: קורסים בסיסיים, מתקדמים ("פרקטיקום") וקורסי גישור במשפחה.

הגישור עבורה הינה תפיסת עולם, דרך חיים ופרופסיה.

מיכל הינה ממובילי תחום הגירושין בשיתוף פעולה  (Collaborative Divorce) בארץ, והישראלית הראשונה החברה בארגון הבינלאומיIACP  -  International Academy of Collaborative Professionals . היא נמצאת בקשרים הדוקים עם עמיתים מקצועיים בחו"ל ומשתלמת בנושא על בסיס קבוע.

מיכל הינה ממייסדיי עמותת "להתגרש בשלום". לשעבר יו"ר הועד המנהל (בהתנדבות) בעמותה (2008-2012), וכיום מכהנת כחברת ועד מנהל העמותה.

מיכל עובדת עם הראש ועם הלב גם יחד. הקשר האישי והאנושי הם החשובים ביותר עבורה. הסתכלותה הינה רחבת יריעה ומביאה בחשבון שיקולים מעשיים, רגשיים ומשפטיים. טובת הילדים ושמירה על מערכת משפחתית תקינה גם לטווח ארוך, הם נר לרגליה.
 
העקרונות שמנחים אותה מבחינה מקצועית ואישית הינם: סבלנות, הקשבה ללקוח, דיאלוג פורה, אמפטיה, רגישות, עבודת צוות, מקצועיות וניסיון.
 
נשואה ואמא לשלושה בנים (ולכלבה....). 
 
ליצירת קשר: 052-8382466
אתר: www.divorce-together.com  
 
כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה

מאמרים מאת מיכל קמפפר

"גירושין מספיק טובים" באמצעות "גירושין בשיתוף פעולה" (Collaborative Divorce)
איתן בירנבאום, מיכל קמפפר
מאמר זה יציג הליך חדש לגירושין ללא מלחמה בבית המשפט, ושמו "גירושין בשיתוף פעולה" (גשת"פ), Collaborative Divorce. בשיטת הגשת"פ משתלבים אנשי טיפול יחד עם...
כתבות | 11/12/2013 | 14,979 | תגובה אחת