לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שולמית רוטשילד

שולמית רוטשילד

שולמית רוטשילד

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-3064

אודות שולמית רוטשילד בקצרה:

 פסיכולוגית קלינית בכירה .  מדריכה מוסמכת . ממקימי מדור היעוץ הקליני לסטודנט באוניברסיטת חיפה , במסגרתו עסקתי בפסיכותרפיה לסטודנטים ובתפקידי הדרכה  . מטפלת ביחידים ובזוגות גם מרחוק .גם בהומאופתיה,משבר,זהות...

פניה אל שולמית רוטשילד

אודות שולמית רוטשילד

 פסיכולוגית קלינית בכירה .  מדריכה מוסמכת . ממקימי מדור היעוץ הקליני לסטודנט באוניברסיטת חיפה , במסגרתו עסקתי בפסיכותרפיה לסטודנטים ובתפקידי הדרכה  .

מטפלת ביחידים ובזוגות גם מרחוק .גם בהומאופתיה,משבר,זהות אישית ומקצועית , התפתחות אישית , מצבים של דיכאון, חרדה , טראומה , קשיים ביחסים בינאישיים , מצבים פסיכוסומטיים. 

 תפיסתי הטיפולית מבוססת  על הגישה הפסיכודינמית תוך התייחסות לבעיה העכשווית , ולקשרים  בין הגוף לנפש.

בעלת ניסיון של למעלה מ25  שנים בקליניקה פרטית בחיפה . מטפלת  בילדים , נוער , בוגרים , מבוגרים וזוגות. משלבת טיפול הומאופתי לפי הצורך .

 עובדת  בתחנה הקלינית של עלי"הנ . במסגרת זאת אני מנחה קבוצת פסיכותרפיה , ומדריכה מתמחים  , וסטודנטים לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית , כמו גם עובדים סוציאליים. בנוסף , אני יועצת לצוותים טיפוליים והנהלות  בעבודתם עם הנוער , ועוסקת בפסיכותרפיה עם בני הנוער.

שנים רבות  עבדתי במסגרת קופ"ח  כללית כפסיכולוגית קלינית עצמאית ,  לבעלי "כללית מושלם" .

מקבלת בקרבת מרכז הכרמל חיפה . חניה חופשית .  פרטיות וסודיות מובטחים . הנחה לסטודנטים ולמתמחים בפסיכולוגיה.

  פל': 050-6225261 .

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שולמית רוטשילד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שולמית רוטשילד ובאחריותו/ה.