לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רעות קורן

רעות קורן

רעות קורן

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 24146

x רעות קורן אפריאט-  MSWעובדת סוציאלית קלינית ומטפלת הנעזרת בבעלי חיים. תחומי המומחיות שלי- עבודה טיפולית עם ילדים בגילאי גן חובה וביה"ס יסודי. בעלת ניסיון רב בהדרכת הורים, טיפול בילדים שחווים קשיים רגשיים,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רעות קורן

אודות רעות קורן

x

רעות קורן אפריאט-  MSWעובדת סוציאלית קלינית ומטפלת הנעזרת בבעלי חיים.

תחומי המומחיות שלי- עבודה טיפולית עם ילדים בגילאי גן חובה וביה"ס יסודי. בעלת ניסיון רב בהדרכת הורים, טיפול בילדים שחווים קשיים רגשיים, קשיים התנהגותיים, ילדים עם הפרעות קשב וריכוז, קשיים במיומנויות חברתיות, משברים במשפחה, שינויים ומעברים כגון מעבר לכיתה א' וביחסים בין הורים וילדים.

בעבודתי הציבורית אני עובדת במרכז ילדים –הורים בתל אביב, מרכז טיפולי למשפחות המאופיינות בקשיים בתפקוד ההורי ובמצבי סיכון של הילדים. בעבודתי אני עוסקת בטיפול רגשי בילדים המגיעים עם מגוון רחב של קשיים רגשיים והתנהגותיים ומלווה באופן אינטנסיבי את הוריהם בהדרכת הורים ממוקדת יחסים הורה –ילד.

אני מאמינה שעל מנת לגרום לשינוי אמיתי ונכון בחיי הילד ומשפחתו, על ההורים -הדמויות המשמעותיות ביותר עבורו, להיות חלק בלתי נפרד מהטיפול. תפיסת עולמי הטיפולית היא הוליסטית ומערכתית הרואה את חייו של הילד כמכלול. לכן מבחינתי ישנה חשיבות גדולה מאוד לשיתוף פעולה מלא ולעבודה משותפת בין כל המערכות המקיפות את הילד –משפחה, גן, ביה"ס על מנת לקדם את רווחתו הנפשית של הילד והמשפחה כולה.

אני רואה את בעלי החיים ובעיקר עבודה עם כלבים כמקור כוח טיפולי לנפש. היחסים הנרקמים עם הכלב וההדדיות המופלאה המתרחשת בין השניים בתהליך הטיפולי, מאפשרת עבודה בכאן ועכשיו על המרחב התוך אישי והבין אישי של הילד.

 

 

 

 

רעות קורן אפריאט, עובדת סוציאלית קלינית ומטפלת בעזרת בעלי חיים.

מספר רישום בפנקס העובדים הסוציאלים: 24146

ניתן ליצור קשר בטלפון 054-4439464 או במייל koren.reut@gmail.com

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רעות קורן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רעות קורן ובאחריותו/ה.