לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל דינור וצלר

מיכל דינור וצלר

מיכל דינור וצלר

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-6053

מטפלת באמנויות- ביבליותרפיה M.A. מתמחה בפסיכותרפיה בגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT) טיפול רגשי בילדים, מתבגרים, מבוגרים והדרכות הורים. מטפלת בהפרעות מצבי רוח, דיכאון, חרדה, הפרעות התנהגות, הפרעות קשב וריכוז, קשיים חברתיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיכל דינור וצלר

אודות מיכל דינור וצלר

מטפלת באמנויות- ביבליותרפיה M.A. מתמחה בפסיכותרפיה בגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT)

טיפול רגשי בילדים, מתבגרים, מבוגרים והדרכות הורים. מטפלת בהפרעות מצבי רוח, דיכאון, חרדה, הפרעות התנהגות, הפרעות קשב וריכוז, קשיים חברתיים וקשיים רגשיים שונים, משברי חיים, אובדן, גירושים, טראומה. עובדת בקליניקה פרטית בכפר סבא, מרפאת מבוגרים בשלוותא ובמערכות חינוך. 

מאמינה בחיבור הייחודי לכל מטופל, ילד מתבגר או מבוגר, בקשר המבוסס על אמון ויוצר פתיחות ובהתאמת הכלים והשפה שמתאימה לו או לה. רואה בטיפול הזדמנות להכיר את הקשיים שלעיתים מצמצמים את חיינו, כמו גם להכיר ולהתוודע לכוחות שיכולים להביא לשינוי משמעותי ולאיכות חיים טובה יותר. מאמינה בטיפול מערכתי, שכולל שיתוף מעמיק של הורים ומערכות חינוך ובריאות, כך שהמטופל יקבל את המעטפת הרגשית והתמיכה הנכונה עבורו. מודה על כל הזדמנות לנסות לקחת חלק ולגעת בעולמו הפנימי של כל אחת ואחד.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל דינור וצלר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל דינור וצלר ובאחריותו/ה.