לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עינת פיידר

עינת פיידר

עינת פיידר

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-6444

ביבליותרפיסטית (M.A) ומנחת קבוצות וסדנאות כתיבה טיפוליות. קליניקה מול אונ' בר-אילן.  אני מאמינה בקשר טיפולי אמפתי, אותנטי ונגיש. לכל אחד מאיתנו הסיפור האישי שלו והאופן בו אנו בוחרים לתפוס אותו. אני מאמינה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עינת פיידר

אודות עינת פיידר

ביבליותרפיסטית (M.A) ומנחת קבוצות וסדנאות כתיבה טיפוליות. קליניקה מול אונ' בר-אילן. 

אני מאמינה בקשר טיפולי אמפתי, אותנטי ונגיש.

לכל אחד מאיתנו הסיפור האישי שלו והאופן בו אנו בוחרים לתפוס אותו. אני מאמינה שיש יותר מזווית אחת להתבונן עליו, בעיקר כשמשהו מרגיש תקוע בדרך או שאולי הגענו ל"דד-אנד". אני מברכת אותך על העצירה ועל היכולת להשתהות ולשאול: איפה אני נמצא/ת ומה הלאה? מה חשוב לי ואיך אפשר לשנות ?

הביבליותרפיה (ביבליוס= ספר, תרפיה= טיפול) הוא תחום טיפול המשתייך לטיפולים באמצעות אומנויות ומשלב בתוך השיחות תהליכי כתיבה וקריאה. דרך הטקסטים המובאים ו/או הנכתבים בחדר, אנו נחשפים לאפשרות לפגוש את עצמנו מחדש, לתהות, לשאול שאלות ולהביט על הבעיה עימה אנו מתמודדים מזוויות ראייה נוספות.

כאדם קורא וכותב, אני מאמינה גדולה בכוחו של הטקסט להוות קול שלישי בחדר וגורם בתהליך הריפוי בנוסף לנוכחותה של דמות טיפולית קשובה, מכילה ומכוונת. עם זאת, חשוב לציין כי אין כל צורך באהבה מיוחדת לקריאה או בניסיון כתיבה בעבר. המוקד הוא הקשר הטיפולי ומה שהוא מביא עימו. 

בתהליך הטיפולי אני משלבת בין השאר קריאה וכתיבה, דמיון מודרך ומיינדפולנס וכמו כן עושה שימוש בכלים השלכתיים כמו קלפים טיפוליים. כל אלה מסייעים ביצירת מרחב בטוח לשאול, להביע וגם ליצור בתוכו (אם רוצים).

הקליניקה שלי נמצאת בגבעת שמואל (מול אונ' בר אילן) ואני מקבלת מתבגרים (גילאי 16+), מבוגרים והגיל השלישי.

ישנה אפשרות לטיפול און-ליין.

תחומי הטיפול בהם אני מתמחה הם: אבל ואובדן, טראומה ומשבר, חרדה, דיכאון, זיקנה, מחלות ומצבים גופניים, ביטויים פסיכוסומטיים, נשים במעגל הפיריון (הריון ולידה), ערך עצמי נמוך, בעיות במערכות יחסים ועוד.

אני מטפלת בעמותת "עמך" - המרכז הישראלי לתמיכה נפשית וחברתית בניצולי השואה והדור השני.

כמו כן, אני מנחה קבוצות וסדנאות כתיבה טיפוליות. מטבעי אני אוהבת לשלב ולגוון בין שפות וכלים ולכן גם מנחה בשיתוף צלמת ופוטותרפיסטית את סדנת "עדשה מספרת"- קבוצת ביבליותרפיה בשילוב פוטותרפיה בה המשתתפים יוצרים ומדברים דרך כתיבה, קריאה וצילום.

את הכשרתי בבריאות הנפש עשיתי בבית החולים "שלוותה" במרפאת הגיל השלישי ובבית אקשטיין- בית ספר למתבגרים הסובלים מבעיות פסיכיאטריות

בעברי טיפלתי במשרד החינוך בילדים עם ASD בתיפקוד גבוה וילדים עם קשיים רגשיים והפרעות התנהגות

אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר ולבדוק יחד איך אוכל לסייע לך להתבונן בסיפור שלך מחדש:

 054-4749865 או במייל: einatfai1@gmail.com .

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עינת פיידר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עינת פיידר ובאחריותו/ה.