לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
elisabeth Rothschild

elisabeth Rothschild

elisabeth Rothschild

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 1664

אודות elisabeth Rothschild בקצרה:

הנה כרטיס הבקור שלי:  ילידת שבדיה דוברת ומטפלת בעברית,אנגלית,שבדית , שפות סקנדינביות נוספות. עליתי לארץ ב1969  ואני חיה ועובדת בירושלים.  בזמן הלימודים שלי באוניברסיטה בשנות ה-70 הייתי שותפה להקמת...

פניה אל elisabeth Rothschild

דוברת עברית.

אודות elisabeth Rothschild

הנה כרטיס הבקור שלי:

 ילידת שבדיה דוברת ומטפלת בעברית,אנגלית,שבדית , שפות סקנדינביות נוספות. עליתי לארץ ב1969

 ואני חיה ועובדת בירושלים.  בזמן הלימודים שלי באוניברסיטה בשנות ה-70 הייתי שותפה להקמת שרות חדש שילה- שרות ייעוץ לנושא הריון לא רצוי ואמצעי מניעה ותקופה הייתי יו"ר שילו . עבדתי גם בהוראה בבית ספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית. יש לי תואר שני בעבודה סוציאלית ובוגרת קורס לפסיכותרפיה במכון הפסיכואנליטי בירושלים.

אני בוגרת קורס מבוא לטיפול קבוצתי אנליטי של ה- IGA ו בוגרת  הקורס הראשון לאנליזה קבוצתית. בתל אביב. 

אני עובדת בתחנה לבריאות הנפש בירושלים בטיפול ובהדרכה וכעת גם בתפקיד מנהלת שרות הסוציאלי בתחנה. יש לי פרקטיקה פרטית בטיפול פרטני זוגי וקבוצתי. אני עובדת שנים רבות בטיפול קבוצתי עם משרד הבטחון עם הורים ואחים שכולים ולאחרונה עם מרכז הסיוע לנפגעות פגיעה מינית. אני מתעניינת בתחום של האבל והשכול, בתחום של נשים צרכיהן  וזכויותיהן , במיעוטים וזכויותיהם וביחסים בין קבוצות ובתרבות של החברה הישראלית. 

אני עובדת בטיפול פרטי מתוך התחשבות גם במצבם הכלכלי של המטופלים .

 

 

 

 

וסיות של נפגעות אונס והתעללות מינית.

 

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של elisabeth Rothschild, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי elisabeth Rothschild ובאחריותו/ה.